woensdag 1 januari 2014

Welkom in 2014 lieve schatten!



2014

Dit artikel komt later dan ik had ingepland aangezien ik de afgelopen twee dagen naar Parijs ben geweest, maar ik denk dat jullie ondertussen zelf ook wel door hebben dat het 2014 is en ik jullie dat niet meer hoefde te vertellen. De glazen champagne, gezellige sfeer en de cadeautjes lieten het al merken! Ik ga vandaag ook eens met jullie terugblikken op 2013, heel kort! 

Be good


Ik wil dit artikel toch even beginnen door te zeggen dat 2013 heel goed voor me is geweest. Ik ben amper ziek geweest, er zijn geen ernstige zaken gebeurd binnen onze familie en ik had goede rapporten! Eigenlijk heb ik dit jaar niets gehad om over te klagen.

Ik moet wel lachen als ik nu terug kijk naar artikelen van januari vorig jaar. Ik heb wel het gevoel dat ik een stuk ben geëvolueert!  Ik ben trots op alles wat ik heb geschreven, maar als ik merk welke foto's ik eerder dit jaar maakte, worden mijn wangen toch wel rood.

Als jij mijn blog volgt heb je ook het artikel over de "Ik heb het gedaan"- challenge gelezen. Daarin laat ik jullie weten welke dingen ik wil verwezenlijken in 2014. Op die manier laat ik 2014 niet zomaar aan me voorbij vliegen.

Misschien was hét hoogtepunt voor mijn blog in 2013 wel een weekje geleden. Ik zette het eerste filmpje online! Daar ben ik nog steeds ontzettend trots op. Ik heb vrij grote faalangst, maar er kwamen eigenlijk alleen maar positieve reacties op!

Mijn blog bestond in 2013 ook één jaar! Dat wil zeggen dat ik al één jaar blog. Kan je het je voorstellen? Ik in iedergeval niet! Dat wil zeggen dat ik al één jaar actief bezig ben met beauty, etc. Wauw! 

Op persoonlijk vlak is er -zoals ik al zei- niet veel bijzonders gebeurt. Ik mocht genieten van een relaxte vakantie in Marrakesh en schreef mezelf eindelijk ik bij scouting. Ik heb de twee beste vriendinnen ooit gevonden en ben nog steeds happy single!  

Bedankt dat jullie het voorbije jaar mijn blog hebben bezocht en lieve reacties hebben achtergelaten. Ik hoop dat ik nog veel mag groeien! 

Ik hoop dat jullie zonder scheuren 2014 doorkomen!
Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat een leuk overzichtje! Fijn dat het zo goed gaat met je blog! Ik wens je een gelukkig nieuwjaar :) X

    BeantwoordenVerwijderen