woensdag 29 januari 2014

Stoppen met BeautyTense + Nieuwe blog

Untitled

Zo'n vier maanden geleden schreef ik snel een artikeltje over het feit dat ik misschien mijn blognaam wilde veranderen. Daar ben ik die afgelopen maanden ook erg mee bezig geweest. Ik heb alles even naast elkaar gelegd, getwijfeld, gezweet, gepiekerd, maar vanaf vandaag post ik officieel geen artikelen meer op BeautyTense. Wil je weten waarom, hoe ik verder ga met bloggen en het belangrijkste: hoe mijn nieuwe blog gaat heten? Lees dan zeker verder!

Zal ik jullie nog even in spanning houden of zeg ik mijn nieuwe blognaam meteen? Een moeilijke zeg... Ik kies toch voor het eerste! Ik wil jullie namelijk om te beginnen bedanken. Ik heb het gevoel dat ik dit de laatste tijd wel vaker heb gezegd, maar ik meen het dan ook echt. Ik heb ontzettend veel geleerd het afgelopen jaar en mijn blog kende echt enkele fascinerende hoogtepunten. Ik ben super blij met wat ik heb bereikt op bloggebied en de dingen die ik heb bereikt, heb ik bereikt met jullie hulp. Ik had het nooit zolang volgehouden zonder jullie lieve reacties.

Natuurlijk had ik een paar 'projecten' lopen op deze blog. Denk aan de 'Ik heb het gedaan challange.' en verder ook nog de vlogs van Parijs die ik steeds beloofde. Helaas laat ik dat alles vallen. Ik zit eraan te denken om alsnog de vlogs online te zetten aangezien ik echt mijn best heb gedaan om alles te filmen, maar ook dat weet ik nog niet zeker. Het was de bedoeling om een nieuwe start te maken en dat lukt niet als ik oude 'projecten' gewoon verder laat lopen.

Waarschijnlijk koop ik (om alles helemaal te vernieuwen) ook een gloednieuwe camera! Ik zit eraan te denken om een Nikon D5100 te halen. Een spiegelreflex camera waarmee ik mooie foto's kan schieten én kan filmen. Hoe cool is dat? Ik ben dol op het effect van een spiegelreflex. Ik hoop dat ik met deze camera de nieuwe start compleet kan maken.

Dan... Nu komt hét moment. De naam van mijn nieuwe blog. Tromgeroffeltromgeroffel... frannevera.blogspot.be. Als je wil weten waarom ik deze naam heb gekozen, moet je zeker het eerste artikel op de nieuwe site lezen.

Dan komt nu het ergste. Ik post vanaf vandaag géén artikelen meer op beautytense.blogspot.be (emotioneel moment). Als je trouwens wil weten waarom ik veranderd ben, moet je wederom het artikel op FranneVera even nalezen. Daarin heb ik alles uitgelegd.
Een hele dikke knuffel en ik zie je snel weer, maar deze keer op FranneVera.



1 opmerking: