vrijdag 3 januari 2014

Review | Mac Mineralize Skinfinish in Lightscapade


Afgelopen week zat ik voor twee dagen in Parijs! Het ideale excuus om eens langs te gaan bij een Mac counter. Ik had het niet verwacht, maar ik heb wel degelijk twee producten meegenomen! Vandaag behandel ik de highlighter die ik heb gekocht! Ik ging voor een koele highlighter met een prachtig patroontje. 



De verpakking is strak en oogt niet bepaald goedkoop (maar goed ook). Ik vind dit niet bepaald de meest prachtige verpakking, maar basic is ook oké.


De 'échte' verpakking is verder ook niet bijzonder. Gewoon zwart. Het is een vrij groot object maar alsnog gemakkelijk stapelbaar. 


Ik heb de kleur lightscapade. Een koele kleur. Ideaal voor de vrouwen met een iets blekere huid. Een highlighter bevat 10 gram. Daar kan ik ook wel even mee vooruit!


Kijk hoe mooi dit patroontje is. Het zijn lijnen die door de poeder lopen. Fascinerend zeg! 


De highlighter bezorgt je een frisse glow en laat je helemaal stralen! Hij is aanwezig maar niet overdreven glitterig.


Swatch!


Ik ben fan van deze highlighter! Ik twijfel er niet aan dat je ook goedkopere, mooie highlighters hebt, maar deze bied gewoon échte kwaliteit en zal kwalitatief niet onderdoen voor een highlighter van Catrice! Het enige minpunt is dat ik voor het geld dat ik betaal wel een vrolijkere verpakking had gewild. Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop en als je nog op zoek bent naar een degelijke highlighter en er ook wat voor over hebt, kan ik je deze zeker aanraden!

Mac Mineralize Skinfinish is te koop in de Mac counter en online voor 28 euro.




7 opmerkingen:

  1. Tof dat je in Parijs was! Hoe heb je het gehad? Ik vind de highlighter er heel mooi uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was geweldig! De vlogs komen nog online!

      Verwijderen
  2. Wat gaaf dat je in Parijs was. Ideale plek voor excuusjes. :) Supermooie highlighter! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi product! Heb je denk ik nog lang plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen