woensdag 22 januari 2014

DIY tip | Kwastenbeker beplakken met washi tape


Toen ik zaterdag met Marie langs de Hema liep, konden we het niet laten om eventjes naar binnen te lopen! We liepen door de rekken en kwamen opeens stapels aan washi tape tegen. Dat is een heel fleurige tape, niet heel bijzonder, maar met een leuk patroontje. Perfect om dingetjes mee te versieren of om op een saaie enveloppe te plakken. Ik laat jullie zien wat ik ermee heb uitgespookt.
Ik ben sowieso nog van plan om mijn fiets te beplakken met wat washi tape omdat ik nu een vrij saaie fiets heb, maar ik bedacht me dat je veel meer leuke dingen met dit tape kon doen. Ik versierde mijn kwastenbeker!


Dit zijn alle dingetjes die je nodig hebt voor deze DIY, niet veel zoals je ziet.


Natuurlijk washi tape. Dit kan je halen bij onderandere Hema. Je krijgt 2 rolletjes plakband van 4 meter voor zo'n drie euro.


Een schaartje.


En je kwastenbeker! Ik ben hierna eventjes geswitcht van kwastenbeker, want aangezien het plakband niet zo dik is zag je er nijntje door en dat is niet de bedoeling. Neem dus het liefst een transparant glas/beker.


Dit zijn de twee rolletjes. Ik besloot om het linkse te gebruiken omdat er kleuren in zitten die matchen met mijn kamer! Misschien een tip voor als je je tape gaat uitzoeken.


Dit is wat ik gecreĆ«erd heb. Een simpel schattig randje. Je kan je beker/glas ook helemaal beplakken, maar dat leek me een beetje te druk. Je kan ook een leuk patroontje maken met je tape als je dat wil.


Dan kwasten erin en je schattige DIY is klaar!









1 opmerking: