donderdag 16 januari 2014

De beste producten uit mijn stash | Catrice


Dit is iets wat ik vaker wil gaan doen! Jullie de beste producten laten zien die ik in mijn stash heb zitten van één bepaald merk. Vandaag is dat Catrice, binnen een maandje weer een ander merk! Ik heb heel wat producten van Catrice die ik met veel liefde gebruik, waaronder heel wat producten die jullie ongetwijfeld kennen. Kijk mee!



Ik begin bij de lippen! Ik heb heel wat lipsticks van Catrice (ik vind ze stuk voor stuk echt heel erg fijn), maar deze pak ik telkens weer! Werkelijk de enige nude kleur die mij staat: The nuder, the better. Ik vind het verschrikkelijk dat niet meerdere nude kleuren mij staan, maar tot op vandaag ben ik nog geen andere tegen gekomen! Deze is dus echt een favoriet als het aankomt op lipgebied.


Ik heb ook een mascara voor jullie uitgezocht. Dit is niet dé fijnste mascara uit mijn stash, maar wel de fijnste als het aankomt op catrice mascara's. Hij maakt je wimpers zichtbaar langer en zwarter. Je moet alleen wel opletten dat je niet overdrijft. Je krijgt met deze mascara namelijk snel klontjes of het gevreesde spinnenpoteneffect. 


Wat oogschaduws betreft, heeft Catrice bij mij nog niet veel mis geschoten! Dit palette kennen jullie ongetwijfeld allemaal. De welbekende dupe van één van de Naked paletten. Ik vind de kleuren heel erg mooi en perfect om een alledaagse look mee te creëren.


Dit is de godin onder mijn oogschaduws. Een prachtige gouden kleur met ook nog eens een heel bijzonder patroontje. Helaas is dit een limited edition en is deze niet meer te verkrijgen. Ik vind trouwens de mono's van Catrice over het algemeen heel erg fijn. Ze bevatten echt vreselijk veel pigment! 


Nog zo'n product dat ongeveer elke beautyblogger in zijn of haar stash heeft liggen: het concealer palette. Ik gebruik het steeds minder vaak, maar ik heb het indertijd met veel liefde gebruikt. Bovendien krijg je alle kleurtjes in één voorgeschoteld.


Een vrij recente aankoop is ook deze onwijs felle blush in de kleur Pinkerbell. Dit was echt dé blush die ik in de vakanties heb gedragen. Al moet je hem wel niet te dik aanbrengen en je kwast maar heel lichtjes tegen de kleur aantikken.


Als ik dan al eens besluit om mijn wenkbrauwen bij te tekenen doe ik dat ook altijd met Catrice! Dit is een kitje met twee wenkbrauw poeders, een pincetje en een kwastje. De ideale kit dus! Dit is gewoonweg mijn favoriete wenkbrauwpoeder uit mijn hele stash.

Dan waren dat mijn favoriete producten uit mijn stash van Catrice. Welke producten heb jij een je stash en vind je helemaal geweldig van dit merk?








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen