donderdag 5 december 2013

WeHeartIt: Mijn inspiratiebron

Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/


Soms heb ik al wat meer inspiratie dan andere keren. Dat valt misschien ook een beetje op af en toe, maar het is natuurlijk helemaal menselijk dat je soms wat mindere leuke ideetjes hebt. Vaak haal ik dan toch enige inspiratie uit WeHeartIt. Een handige site met allemaal ontzettend mooie foto's. Ik laat jullie vandaag zien 'hoe' ik mijn inspiratie uit bepaalde plaatjes haal en ik laat je ook mijn top drie van favoriete foto's zien.



Pretty!

Als ik dit soort foto's zie, word ik er vaak aan herinnert dat mijn blog ook een stukje fashion bevat en het misschien tijd is om nog eens een lookbook online te zetten!

Color similarity | Pink

Tijd voor een recept artikel? Misschien een lekker zoet dessertje?

aloha | via Tumblr

Als ik zo'n foto zie lijkt het me wel leuk om iets te schrijven over landen waar naar ik op vakantie ben geweest, nog wil gaan of landen waarvan ik weet dat ik er binnenkort heen ga. Of misschien een artikeltje waarin ik vermeld wat voor mij een ultieme vakantie is.

1

Dit soort plaatjes zorgt ervoor dat ik gelijk zin krijg om allerlei leuke kerstige foto's te maken in de sneeuw.

Roses And Sunshines | via Tumblr

Dit vraagt gewoon om een schoenen stash?

Dit is de manier waarop ik foto's bekijk om er vervolgens inspiratie uit te halen. Soms heb ik het niet nodig en komen de ideetjes vanzelf en soms zit ik de hele dag rond te zoeken om ook maar één leuk idee te vinden.

I'm freaking awesome

Dan mijn top drie van favoriete foto's. Dit is zo'n typische foto die me eraan doet herinneren dat ik niet volmaakt hoef te zijn. Niemand van jullie ook trouwens! Ik zal het nog wel vaker zeggen, maar wees gewoon wie je bent en niet wie anderen willen dat je bent.

:3 | via Tumblr

Hier moest ik echt ontzettend hard om lachen toen ik het voor de eerste keer zag. Ik heb sowieso al een hekel aan al die afkortingen als YOLO, SWAG en WAFA bijvoorbeeld. 

♥ Pink hearts & sparkle dreams ♥ | via Tumblr

Nog zo'n plaatje waar ik gewoon ontzettend hard om moest lachen. Een positief zelfbeeld is nu eenmaal ook belangrijk!

Dit waren mijn favoriete plaatjes die op dit moment. Ik kan je zeker aanraden om een account aan te maken als je dat nog niet hebt!





1 opmerking: