donderdag 19 december 2013

Tag - Confessions of a beauty guru


Vandaag heb ik voor jullie een tag. De confessions of a beauty guru tag. Een héle leuke tag voor beauty bloggers met hele leuke vragen! Ik hoop dat ook jullie de tag leuk vinden. Ik heb mijn best gedaan om de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.



1. Hoeveel uur per week besteed je aan het opnemen/bewerken van video’s? Het opnemen kan vaak een tijdje duren. Aangezien er maximaal 1 video online komt in de week, schat ik dat rond een uurtje. Met het bewerken, importeren en publiceren ben ik vaak drie uur bezig!

2. Spaar je of geef je liever je geld uit?

Dat hangt er een beetje van af. Af en toe ben ik erg zuinig met het geld dat ik heb, de andere keer wil ik het liever uitgeven! Maar dan beheers ik mezelf wel gewoon, het is niet dat ik dan ook écht alles ga uitgeven.

3. Wanneer is het voor jou het makkelijkst om te filmen?

Het liefst ben ik alleen thuis natuurlijk. En over de middag heb je het beste licht.

4.Wat maakt het voor jou makkelijk om tegen de camera te praten?

Ik probeer er sowieso niet aan te denken dat de hele wereld mijn filmpje kan bekijken. En verder stel ik me voor dat ik tegen een vrienden praat, maar dan mooi AN.

5. Wat is een quote waarvan jij denkt: de hele wereld moet hier naar leven?
Leef je leven zoals het komt.

6. Hoe lang doe jij er elke dag over om je klaar te maken?

In de week? Een kwartiertje!

7. Wat is je favoriete YouTube-video?

Ik kijk deze video elke keer opnieuw!


8.Welke YouTuber verdient volgens jou mee kijkers/abonnees? 
Elke YouTuber eigenlijk. Ze werken allemaal keihard voor hun abonnees dus dat moet worden beloond!

9. Wat is een ding waarnaar je heel erg uit kijkt?

Limited editions van Essence!

10. Wat is je meest awkward filmmoment?

Als je voor de camera zit, met een product in je hand bijvoorbeeld een blush, je houdt het voor de camera en opeens komt één van je ouders binnen.

11. Hoelang doe je erover om je voor te bereiden als je een video gaat opnemen?

Een kwartiertje geloof ik. Het duurt namelijk een tijdje voor ik de juiste producten vind.

12. Draag je nu, of tijdens het opnemen van je video’s, een spijkerbroek of stiekem toch een jogging- of pyjamabroek?

Mijn pyjamabroek, het is nu eenmaal vakantie.

13. Waar ben je het meest trots op?

Mijn vriendinnen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen