maandag 16 december 2013

Mijn toetsenweek is afgelopen!

Only True Sayings | via Tumblr
Hey dames! Ik hoop oprecht dat jullie net als ik kunnen zeggen dat jullie toetsenweek voorbij is. Wat een ellende! De voorbije vier weken zat ik met niets anders in mijn hoofd dan deze toetsenweek en uiteindelijk heb ik zelfs het idee dat ik er niets van heb gekunnen! Wiskunde, Frans en geschiedenis zijn de vakken waar ik me het meeste zorgen over maak, maar deze keer heb ik over geen elk vak het gevoel dat het me echt gelukt is! Daar baal ik echt van aangezien ik er veel tijd in heb gestoken. Je merkte het waarschijnlijk ook aan de hoeveelheid artikelen die de voorbije weken online kwamen. Bijna geen dus. Maar ik pak de draad terug op! Er zullen de komende tijd heel wat Kerst artikelen of filmpjes online komen, want dat is natuurlijk niet meer dan logisch! Na 25 december houd het wel meteen op, het Kerst gedoe. Na een filmpje met de dingetjes die ik heb gekregen, zal je niet veel Kerstige arikeltjes meer terug vinden. Kerst is immers gepasseerd en ik vind niet dat je er verder op in moet gaan. Ik hoop natuurlijk ondanks mijn slechte voorgevoel dat mijn rapport er degelijk uit komt te zien. Hopelijk zijn jullie zelfverzekerder!


Liefs,

1 opmerking: