zaterdag 21 december 2013

Hoe doe ik mijn kerstinkopen?


Ik ben dol op de Kerst! Alle voorbereiden: Een leuk jurkje kopen, een goede Kerst make-up look maken, een paar nieuwe schoenen en een compleet nieuwe sieraden stash. Maar, dan heb je ook nog de kerstinkopen die je moet doen. Persoonlijk is het één van de dingen die ik het minst leuk vind aan de Kerst. Vaak stuur ik mijn ouders erop uit zonder mezelf en dan zit ik maar wat allen thuis, maar eigenlijk hoeft dat helemaal niet! Net als vele anderen heeft Rituals een site waarop je relaxed op elk moment van de dag jou cadeautjes kan bestellen! Je kan kiezen uit een ruim assortiment vol producten voor de man, vrouw en kinderen! Bezoek  de site en vind in een handomdraai het perfecte cadeau voor jou familie en vrienden.


Rituals lanceert daarnaast ook de social media campagne Relax, it's Christmas. Via 
Facebook kunnen bezoekers een vriend selecteren die een ontspannen Kerst verdient. Hiermee maakt hij of zij direct kans op één van de 50 gist sets ter waarde van 16.50!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen