zaterdag 7 december 2013

Grote Action Make-Up review - MAX Pressed Powder Blush Rosewood


Action heeft natuurlijk ook hun eigen merk! MAX. Er is wat verwarring over hoe je het precies hoort uit te spreken, maar verder wordt dit merk wel gewaardeerd geloof ik. Ik test vandaag voor jullie één van de blushes die je in het schap kan vinden. Benieuwd?


Een super leuke verpakking? Check! Dit is hoe je de blushes in de winkel kan vinden. In een mooie, elegante zwarte verpakking. Een budget product? Niet te zien!

Zodra je de verpakking open maakt is dit het. Dit vind ik een beetje jammer. Nu oogt het gelijk weer een stukje goedkoper, maar het ziet er niet slecht uit.


Oei, een klein minpuntje! Als je de blush open maakt komt hij als het ware een stukje omhoog. Telkens weer opnieuw naar beneden drukken dus.


En dan gaan we meteen over naar een pluspunt! De verpakking bevat een degelijk spiegeltje met een sponsje. Handig voor in je tas!

Laten we eens kijken naar het pigment! Dit is mijn wang zonder blush.

Ik ben fan! Deze blush is goed gepigmenteerd en de kleur is echt een kleurtje voor mij.

Tja, een beetje kruimelig, maar hou hem eventjes ondersteboven en weg zijn de korreltjes! 



Ik ben zeker weten fan van deze blush! Het pigment is goed, de verpakking ziet er degelijk uit en bovendien betaal je geen geld voor deze blush. Ik sta echt versteld. Goede zet Action!

This is a product for Christmas.

MAX Pressed Powder Blush is te koop in alle Action filialen voor 0.99 euro.

1 opmerking:

  1. Ziet er mooi uit! Ik wilde deze week de Action nog een bezoekje brengen, dus ik ga gelijk even kijken naar deze blush, dank je wel voor het delen :)

    BeantwoordenVerwijderen