maandag 9 december 2013

FOTD - Nude lippen


Ik heb al een tijdje geen face of today artikel gemaakt en ik vond het weer eens tijd worden! Ik ging in de voorgaande face of today's vaak voor knallende lippen en een basic ooglook. Nu heb ik geprobeerd om de rollen om te draaien. Ik merk dat ik ontzettend slecht ben in het maken van een heftige ooglook, maar ik heb toch m'n best gedaan! Kijk verder voor de producten!




Op mijn gezicht draag ik enkele basic producten, zelfs geen foundation aangezien ik de dekking die een foundation bied niet nodig had!


-> Maybelline Super Stay 24h concealer
-> Essence all about matt! fixing compact powder
-> Be Loud! Multicolor blush in 01 Ap-ri(c)ot
-> Catrice Candy Shok highlighter in Vanilla-Love.


Mijn ogen! Zoals je ziet nog steeds vrij nude, grijzig, maar als je goed kijkt zie je toch een beetje mint erin verwerkt!


-> Essence mono oogschaduw in Pepermint Ice Cream
-> I love Stage eyeshadow base
-> ELF quatro in Luxe
-> Catrice Glammour Doll mascara
-> Maybelline Master Preciese eyeliner
-> MAX oogpotlood in Blue


Op mijn lippen draag ik een nude kleurtje van Catrice. De enige nude kleur uit mijn hele collectie die mij leuk staat!


-> Vichy lippenbalsem
-> Catrice The Nuder The Better

Ik wacht het moment waarop ik een spannende ooglook kan creĆ«ren nog steeds af, maar ik ben op de goed weg!







1 opmerking: