zondag 1 december 2013

De grote Action make-up review - So me eye roll-on


Vandaag heb ik een nieuw onderdeeltje op mijn site! Heel december plaats ik af en toe een review van een product uit de Action online! Voor de feestdagen willen we er allemaal verzorgd uitzien en een likje make-up is ook altijd wel leuk, maar sommige meiden hebben gewoon het geld niet voor dure make-up. Action is de ultieme oplossing, maar welke producten zijn fijn en welke niet? Ik start vandaag met de So me eye roll-on!


Dit is hoe je het product tegen komt in de winkel. Het valt op en op het eerste zicht ziet het er niet verkeerd uit. Ik heb de kleur light meegenomen, maar als ik het goed heb gezien zijn er drie tinten beschikbaar.


Oeps, een omgekeerde foto. Hierop staat hoe je de concealer het beste kan aanbrengen.


Als je de verpakking open maakt, komt er een plasticje tevoorschijn met het product. Het voelt niet bepaald goedkoop aan en het ziet er goed uit.  


Zoals ik net al zei, een fijne verpakking die je makkelijk kan opbergen.


Als je dopje ervan draait kom je dit tegen. Een plastic bolletje. Persoonlijk vind ik dat een minpunt, ja. Het principe is dat je dit bolletje onder je oog zet en het heen en weer rolt. Dan komt daar concealer te zitten en kan je dat blenden. 


Laten we kijken hoe het pigment is! Hier zie je enkele figuurtjes.


Oei, dat ziet er niet bepaald heel goed uit. Na het geheel te hebben geblend zag je nog bijna perfect de figuurtjes staan.


Na nog wat concealer te hebben toegevoegd was dit het resultaat. Ik zie enige dekking, maar dan wel heel subtiel.

Nee, ik ben niet echt te spreken over de concealer. Het zag er nochtans allemaal vrij goed uit! Jammer! Gelukkig ben ik niet veel centjes kwijt.

This is not a product for Christmas

So me eye roll-on is te koop bij Ation voor 1.19 euro per stuk.









3 opmerkingen: