dinsdag 24 december 2013

De Grote Action Make-Up Review - So me BB cream

Het voorlaatste product dat ik voor jullie ga testen: De So me BB cream! Wederom geen 'MAX' product, maar alsnog te verkrijgen bij de Action. Ik weet dat de Action ook een BB cream heeft, maar die heb ik niet zien liggen dus ik geloof dat hij was uitverkocht. Laten we eens kijken wat het geeft!




De verpakking aan de buitenkant vind ik wel leuk. Vrolijk, maar niet te druk. Niets bijzonders, maar ook geen schande voor je stash!


De ingrediënten!


Handleiding, veiligheid en wat info! 


Ik heb de kleur light. Er zijn in totaal drie kleuren beschikbaar, allebei donkerder dan deze versie.


De tube zelf is ook niet verkeerd. Laat ik het zo zeggen: het ziet er goed uit, maar het is niets speciaals. Het oogt wel een beetje goedkoop.


Een tube bevat 50 ml. Naar mijn mening is dat perfect! Zo hoef je geen drie jaar na elkaar dezelfde BB cream te gebruiken en wordt hij ook niet slecht zodra je de helft van je tube hebt bereikt.


Jakkes! Toen ik het stickertje er wilde aftrekken bleef er een plakkend laagje hangen mét nog een stukje van het stickertje. Niet bepaald hygiënisch.


De test! Hier zie je twee figuurtjes.


´Fran, je hebt helemaal geen BB cream aangebracht!`. Ik weet dat het zo lijk, maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat wel heb gedaan! Zoals je ziet is het resultaat minimaal. Ik zie amper dekking! Bovendien heeft de BB cream een bijzonder geurtje waarin ik me ook niet kan vinden.


Niet zo netjes, alweer! Ik blijf erbij dat ik pomp flaconnen fijner vind bij BB cream/foundation, want anders krijg je dus dit.


Ik ben absoluut geen fan van dit product! Als je een jonger zusje hebt die graag make-up op wil doen, maar eigenlijk nog te jong is, dan is dit ideaal! Ze heeft BB cream op, maar er is niemand die het merkt! Nee, dit is absoluut niet mijn ding, zelf niet voor die prijs.

This is not a Christmas product.

So me BB cream is te verkrijgen bij alle Action filialen voor 1.99 euro.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen