vrijdag 20 december 2013

De Grote Action Make-up Review - MAX Lippenstiften met aloë vera


Vandaag voelen we de lipsticks van de Action eens aan de tand. Je hebt niet ontzettend veel keuze, maar volgens mij heb je naast deze set nog twee andere sets. Zoals je ziet nam ik een nude kleur en een knal roze kleurtje mee naar huis! Ik ben benieuwd. 


De lipsticks zitten simpel verpakt in plastic met een kartonnetje. Ik vind het persoonlijk een beetje goedkoop ogen, maar hoe kan het ook anders? Het is nu eenmaal spotgoedkoop! Je kan de lipsticks niet apart kopen. Je moet ze dus in een setje van twee halen.


Ik heb de kleuren Silky Nude en Hot Pink. Ik was onwijs benieuwd of de nudekleur mij zou staan.


MAX laat weten dat de lipsticks makkelijk aan te brengen zijn, dat ze niet horen uit te drogen en lang mooi blijven. Geen beloftes die je niet waar kan maken.


Dit is waar ik van hou! Dat als je het plasticje ervan trekt, niet de helft van het karton er nog aan kleeft.


De lipsticks zelf voelen vrij goedkoop aan en het 'draaisysteem' waarmee je de lipstick uit de verpakking krijgt, werkt ook een beetje tegen. Verder ogen de lipsticks nu al een stukje minder goedkoop.

Hot Pink - Silky Nude

Swatchen maar!


De nude kleur is vrij goed gepigmenteerd echt een kleurtje voor overdag!


En dan mijn favoriet! Hot Pink. Een aanwezige, opvallende knalroze kleur.


Wat meteen opvalt aan de lipsticks is dat ze vrij droog zijn, maar ze blijven wel lang zitten en dat vind ik nog net ietsje belangrijker.


Ik kan de MAX lipsticks aanraden als je niet op zoek bent naar lipsticks van de aller beste kwaliteit. Als je een goede -maar ook niet meer dan dat- budget lipstick wil, moet je deze zeker eens uitproberen.

MAX lippenstiften met Aloë Vera zijn te koop bij alle Action filialen voor 0.89 euro.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen