zondag 29 december 2013

De Grote Action Make-Up Review - MAX Kohl Potloden

Vandaag review ik voor jullie het laatste Action product uit de ´Grote Action Make-Up Review`. Waarschijnlijk werden jullie het al een beetje zat! Ik wil om af te sluiten deze potloden van de Action behandelen. Ik gebruik graag oogpotlood, maar ik gebruik het alsnog amper dus zijn deze budget potloden de perfecte optie! Aan de andere kant is het ook handig als je veel oogpotloden verslindt. Laten we dus hopen dat ze het goed doen!




De verpakking is zo simpel als het maar kan, maar wel stevig! Je koopt drie potloden in één keer en daar kan je niet onderuit. De potloden voelen niet bepaald goedkoop aan.


Een groot pluspunt! De potloden hebben aan de achterkant een smudge gedeelte wat ervoor zorgt dat je je lijntje goed kan vervagen! Super leuk!

Aan de voorkant heb je natuurlijk het potlood en één van de potloden bevat ook een puntenslijper aan de dop. Ik vind de puntenslijper niet heel handig in gebruik, maar hij functioneert wel!


Ik heb de blauwe tinten. Dit zijn drie soorten blauw. Van licht naar donker. 


Dit zijn de swatches en die zien er verrassend goed uit! Ik zie veel pigmentatie. De potloden zijn aan de droge kant, maar dat zorgt er op zijn beurt weer voor dat het potlood lang blijft zitten! 


Het resultaat na ze te hebben uitgeblend met de smudger. Niet verkeerd! Het smudgen gaat makkelijk en het resultaat mag er zijn!


Ik ben ontzettend tevreden over deze drie potloden! De kleurtjes zijn leuk en verder kan ik weinig negatief over deze potloden zeggen. Ik ga ongetwijfeld nog zo'n setje inslaan! 

Ik hoop dat jullie de ´Grote Action Make-Up Review`leuk vonden en laat zeker weten of je dit ook van andere merken wil zien! 

De MAX Kohl Potloden zijn te verkrijgen in alle Action filialen voor 0.69 euro (!!).








1 opmerking: