zondag 10 november 2013

Update #5 Londen, Macbook, school

Piccsy :: are you happy

Hey! Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles wel goed, denk ik. In dit artikel ga ik jullie een beetje updaten over wat ik van plan ben en hoe het verder met mij gaat. Ik heb ook een heel leuk nieuwtje dus, lees snel verder!




Beautiful London. ❤️

Ik start met het leukste. Ik ga namelijk naar Londen! Het staat nog niet helemaal vast, maar waarschijnlijk ga ik in de loop van volgend jaar een bezoekje brengen aan Londen. Wauw, ik kan het nog amper geloven maar ik heb er al zo veel zin in! Ik kan echt niet meer wachten en wil het liefst nu al op de trein stappen. Ik ga volgens mij 1/2 van mij spaarcentjes uitgeven daar, maar daar probeer ik niet aan te denken. Bovendien kom ik niet elke dag in Londen. Ik ben super benieuwd en ik ga ook zeker vloggen daar. Er komen nog update's over Londen zodra vast staat dat we gaan! Waar moet ik zeker heen als ik in Londen ben?

💋

Dan, een iets minder tof puntje. School. Het gaat op de één of andere manier niet zo goed op school. Ik heb de laatste tijd vaak onvoldoende's en ik weet echt niet hoe het komt. Ik voel me daar vrij rot over, maar ik doe echt mijn best om alles op te halen. Het is alleen echt een streep door mijn zelfvertrouwen. Ik heb het gevoel dat ik het niet meer kan, het leren. Of dat ik op de één of andere manier plots dom ben geworden. Ik hoop echt dat het beter wordt en dat ik weer normaal presteer, want als het nog een tijdje zo verder gaat weet ik echt niet meer wat ik moet doen.



Nice

Ik wil trouwens ook eventjes meldden dat ik waarschijnlijk een nieuwe laptop ga aanschaffen. Ik merk dat mijn huidige beste vriend steeds meer achteruit gaat en ik zou niet willen dat alle bestanden die ik hierop heb opgeslaan verloren gaan omdat hij het begeeft. Ik zou graag gaan voor een Macbook, maar ik vrees dat mijn budget dat niet meteen toelaat. Ik moet het allemaal nog eens bespreken met mijn ouders en als het zo is dat mijn budget het niet toelaat, koop ik een 'normale' laptop. Zijn er mensen die ervaring hebben met een Macbook? Zo ja, laat ze zeker achter! O en, wat vind jij een fijne laptop?


Alle foto's die dit artikel betreft komen van We Heart It.



1 opmerking:

  1. Hey fran!
    Veel plezier in Londen! En je geraakt er wel doorheen met je schoolwerk!
    Groetjes
    x

    BeantwoordenVerwijderen