zaterdag 23 november 2013

The Autumn Tag

Autumn <3



De herfst mag dan wel bijna voorbij zijn, ik kon het niet laten om nog eventjes The Autumn Tag online te zetten. Ik zie 'm bij heel veel andere bloggers en besloot om hem zelf ook in te vullen. Ik ben zelf een enorme fan van de gezellige sfeer die de herfst creĆ«ert  Natuurlijk wordt het wel wat kouder, maar naast dat kleine detail vind ik de herfst het gezelligste seizoen van allemaal!

<333333


1. Favoriete ding aan de herfst?
Zoals ik daarnet al zei: de sfeer! De kaarsjes die je aansteekt en de verwarming die je aanzet. In de herfst wordt het ook lekker vroeg donker! Heerlijk!

2.Favoriete drankje?
Pff, ik heb niet echt een drankje wat ik specifiek in de herfst het lekkerste vind.

3.Favoriete geur/kaars?
De Action heeft hele fijne, lekkere geurkaarsen en ze zijn ook nog eens heel budget! De vanille variant vind ik heel lekker.


4. Beste lipstick?
Een moeilijke... Kiss Me van de H&M! Een mooie kersenrode kleur.

5. Favoriete moisturizer?
Ik gebruik geen moisturizer!

6. Favoriete kleur(en) op de ogen?
Sowieso de bruintinten!

Little party never killed nobody


7.Favoriete muziekje?
De muziek van Avicci vind ik wel wat hebben. The Script en Little Mix hebben ook een paar leuke songs!

8.Favoriete outfit?
Mijn groenachtige trui van de H&M met een Super Skinny jeans van de H&M en mijn bruine laarsjes.
Is this your dream wardrobe too?


9. Favoriete herfsstverwennerijtje?
De nieuwe garderobe en de herst make-upjes natuurlijk!

10. Favoriete plek om te zijn?
Op de bank onder een lekker warm dekentje of in mijn bedje.

Wat zou jij antwoorden op de vragen?

2 opmerkingen:

  1. Heel leuke tag! Mijn favo plek in de herfst is ook altijd lekker onder een dekentje voor de tv, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen