woensdag 13 november 2013

NYC Smooth Skin Perfecting Primer


Yes! Ik hou van je, New York Color. Hier zat ik al een tijdje op te wachten: een budget gezichtsprimer! Primers gaan al vaak de ietwat duurdere kant uit en de échte budget merken hebben er vaak geen in hun assortiment. Tot nu! NYC komt met deze Smooth Skin Perfecting primer op de markt, voor maar 3.49 euro!



Een tube bevat 30 ml, dat vind ik over het algemeen een goede hoeveelheid. De verpakking is verder niet heel erg bijzonder. Zo'n tube berg je gemakkelijk op en past in alle hoekjes van mijn stash. Het ziet er ook niet súper goedkoop uit, maar stevig en verzorgd. 


Zoals ik al zei, een tube bevat 30 ml. Ik snap alleen één dingetje niet aan deze verpakking: Shade 684? Waar staat dat voor? Deze primer is maar in één kleur te koop dus dit is voor mij een raadsel.


Dan, het tuutje. Nu hoor je bij mij wel een zucht. Dit vind ik de meest onhygiënische manier om je product naar buiten te laten komen. Detaaaaiils.


Zonder primer.


De substantie vind ik niet vrij bijzonder. De primer smeert gemakkelijk uit en dat vind ik fijn! Hij heeft ook geen vreemde geur. 


Hier heb ik de primer uitgesmeerd! Op de foto is het niet helemaal duidelijk, maar ik vind de primer heel glitterig. Meh, daar hou ik niet van! Gelukkig word dit wel een stukje minder als je je foundation eroverheen aanbrengt.

Ik heb niet echt het gevoel dat deze primer echt een functie heeft bij mij. Het is wel leuk voor de feestdagen: een primer met wat glitters, maar verder vind ik deze Smooth Skin Perfecting primer niets bijzonders. Je krijgt de kwaliteit die je verdient voor de prijs die je ervoor betaalt, maar verder zou ik 'm niet opnieuw kopen.

NYC Smooth Skin Perfecting primer is te koop in de drogisterij voor 3.49 euro.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen