maandag 4 november 2013

Mijn week in foto's - Oktober/November



Ik had deze week vakantie! Ik heb veel leuke dingen gedaan en naar mijn gevoel is de tijd echt voorbij gevlogen. Ik heb van vrijwel alles dat ik heb gedaan een fotootje genomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe toch eens heb vergeten. Kijk snel mee! 




Het was vakantie dus ik kon lekker lang uitslapen! Heer-lijk!


Ik kreeg maandag ook een berichtje van lieve vriendin Svenja om te vragen of ik mee een film ging kijken. Tuurlijk, ik had toch niets te doen! (Dat idee is echt verschrikkelijk relaxed.) 


Ik nam ook een video op die gisteren online kwam!


Altijd fijn om te ontdekken! Kapotte sokken...


Maar ik trok ze alsnog aan want we gingen maandag ook uit eten met vrienden. Dit was mijn outfit voor die avond.


Een spooky spin aan het plafon. 


En natuurlijk als dessert: een lekker dame blanche! I love it! 


Check ook de krullen die ik aan het einde van de avond in mijn haar had. Ik had nochtans niets met mijn haar gedaan! 


Dinsdag was ik de hele dag niet thuis. Ik ging met de bus naar de Kinepolis en kwam maar laat terug thuis. We zijn trouwens wezen kijken naar We're the Millers. Een geweldige film!


Ik kreeg onderweg (we moesten nog een stukje naar de kinepolis lopen) een zakje chips in mijn handen gedrukt door iemand die de drie tijdelijke smaken van Lays promoot of zo. Ik vind de chips met deze smaak verschrikkelijk. 


Woensdag was ik ook niet heel actief. Ik bewerkte een korte video en genoot van de vakantie! Ik ging ook nog naar de H&M en later kwam vriendin Fran (ha-ha) een pizza eten en  een film kijken. Identity Thief. Ook een leuke film.


Donderdag ruimde ik mijn stash een beetje op en zat ik lekker lang binnen in mijn pyjama...


want het was niet bepaald geweldig weer.


Ik hief uiteindelijk later op de dag toch mijn luie kont op om met mijn ouders mee te gaan naar de Metro.


En ik bewerkte ook gelijk de vlog daarvan! 


Vrijdag was ik in de voormiddag alleen thuis, dus stond ik weer lekker laat op.


Om vervolgens lekkere boterhammetjes met Nutella te eten...


onder het genot van Gibby uit iCarly, in een trouwjurk.


Ik nam ook een lekker uitgebreide douche. Ik heb trouwens een nieuwe shampoo  waardoor mijn haar echt nog twee dagen nadat ik het heb gewassen lekker ruikt. Dank je Marie! <3


Ik trok mijn nieuwe jeans van de H&M aan met mijn lekker warme sokjes.


Om niet veel later weer naar oma te vertrekken. Ik nam natuurlijk wel mijn sokjes mee! (Zie het hoofdje dat uit mijn tas steekt)


Check dit, pikdonker om zes uur. Wauw. 


Zaterdag werkte ik wat aan artikelen bij mijn oma.


Keek ik naar Mascha's dagelijkse vlog.


En nam ik een kijkje op enkele webshops. Forever21...

  
en boohoo.com!

En zondag deed ik niets bijzonders! 

Dit was mijn week! Volgende week start ik weer met school, maar stiekem heb ik er wel een beetje zin in. See you next time!

Liefs




































1 opmerking: