dinsdag 5 november 2013

Limited edition - Catrice Thrilling me softly


Jeej! Daar heb je Catrice met een nieuwe limited edition. Ik vind het heerlijk om producten van limited editions te testten omdat er vaak meer aandacht aan besteed is dan aan de producten uit het gewone assortiment. In ieder geval, zo denk ik erover natuurlijk. Deze collectie vond ik erg aantrekkelijk maar ik nam alsnog alleen een oogschaduw doosje mee! Ik testte het voor jullie.




Chek als eerste het prachtige patroontje op het doosje. Dit vind ik wel een pluspunt! Je kan het doosje gemakkelijk stapelen en het neemt absoluut niet veel ruimte in beslag.



Ik heb de kleur CO2 Gentle Thrill. Is het de bedoeling dat dat een beetje griezelig over komt? Ik denk dat deze collectie een beetje gebaseerd is op Halloween. Altijd leuk!


De kleurtjes uit dit palette spraken me heel erg aan! Ik had nog geen kleurtjes als deze in mijn stash. Hier zie je ze zonder flits.


Hier met flits!


De swatches... Ik ben niet zo enthousiast! En hier valt het dan nog wel mee. Het is heel gek maar als ik de kleurtjes op mijn oog gebruik, kun je bijna geen onderscheid maken.


Ik had verwacht dat ik dit een heel fijn doosje zou vinden, maar niet dus! Volgens mij is dit het minst fijne doosje van alle paletten die ik in mijn stash heb liggen. Ik ben niet te spreken over het pigment, maar verder vind ik de verpakking en de naam wel heel tof. Ik vind het ook leuk dat Catrice een poging deed om een leuke Halloween collectie te ontwerpen! Dat is hen opzich ook wel gelukt, althans dat denk ik. Ik testte nu alles één van de palletjes, maar de andere producten zagen er niet verkeerd uit.

De Catrice Thrilling Me Softly limited edition is te koop in Kruidvat. CO2 Gentle Thril kost 3.89.



7 opmerkingen:

  1. Wat jammer van het pigment, de kleuren waren namelijk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit palettetje ook en vind de oogschaduw echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt mooie kleuren! Handig dat je ze het hele jaar door kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kleuren wel nog leuk maar jammer dat hij je zo tegenvalt :/

    BeantwoordenVerwijderen