maandag 25 november 2013

Ik heb het gedaan - Challenge

Curiano Quotes Life


Ik stond er niet meteen bij stil, maar wat je denkt klopt. De titel is een beetje aan de dubbelzinnige kant. Maar maak je geen zorgen, ik bedoel het helemaal niet verkeerd! Dit is iets nieuws wat 'ik' heb bedacht. Ik wil in 2014 iets doen. Ik wil niet dat het jaar zomaar aan me voorbij flitst dus ga ik mijn eigen challenge ontwerpen. Hieronder zie je de dingetjes die ik wil verwezenlijken. 

Ik heb enkele categorieën gemaakt. Laten we eraan beginnen!
Werk ik aan = *
Ben ik mee klaar = Vetgedrukt 
Gaat niet lukken in dit jaar = Doorstreept

Blog:
-Sowieso om de dag een artikel plaatsen, zonder excuus.
-Een agenda bijhouden voor mijn blog.
-Social-Media bijhouden.
-Meer filmpjes maken.
-Met speciale dagen, een look online plaatsen.
-Vaker recept artikelen online zetten.

Mijn leven:
-Inschrijven bij Scouting.
-Mijn kamer een kerst-look bezorgen.
-Mijn kamer netjes houden.
-Vaker sociaal zijn/afspreken met vriendinnen of vrienden.
-Naar Londen gaan.
-De complete Twilight serie uitkijken.
-Een spontaan cadeautje geven aan mijn vriendinnen.
-Iets bestellen op Forever21.com

Beauty:
-Zélf iets kopen van een high-end merk.
-Een goede dagcrème vinden en gebruiken.
-Goeie reinigingsproducten kopen en gebruiken.
-Minder reinigingsdoekjes gebruiken.

School:
-Minder kletsten tijdens de les.
-Vaker actief meewerken.
-Goed leren voor elke soort test, zelfs voor Engels.
-Mijn agenda netjes proberen te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen