vrijdag 1 november 2013

Catrice Defining blush - Pinkerbell

Wauw! De knop in mijn hoofd is helemaal omgedraaid. Zoals ik eerst subtiele, onopvallende blushes prachtig vond, vind ik nu deze enorm roze blush geweldig! Natuurlijk is het niet zo dat ik 'm ook heel opvallend aanbreng maar, een klein beetje fel roze blush is nooit verkeerd! Ik kocht laatste deze fel roze blush in de kleur Pinkerbell van Catrice en ik heb 'm voor jullie getest!



Ik ben trouwens echt fan van de verpakkingen van Catrice. Je zou niet zeggen dat dit een budget merk is of wel? De verpakking sluit en opent gemakkelijk!


Het pigment vind ik enorm! Je moet echt maar een fractie van een seconde je kwast tegen de blush houden of het ziet er al niet meer natuurlijk uit. Op zich kan je dat zien als een voordeel, dat is bij mij niet het geval. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik de blush moest weg vegen omdat ik teveel had aangebracht.


Bovendien is Pinkerbell een ├ęchte roze kleur! Een popjeskleurtje eigenlijk. 


Met Pinkerbell op mijn wangen.




Ik kan heel snel een besluit vormen over deze blush! Ik vind 'm heel fijn, maar het vraagt wat concentratie om hem aan te brengen. Je brengt al snel te veel aan, wat ervoor kan zorgen dat je hele make-up look word verknald. Voorzichtig dus hiermee! Het is een mooie kleur, verpakt in een degelijke verpakking, bevat absurd veel pigment en is ook nog eens budget! Ik ben fan, Catrice!

Catrice Defining blus in Pinkerbell is te koop bij Kruidvat voor 3.59 euro.




9 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit :) Ik heb een andere variant van deze blush en ik vind hem ook heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet zo van blushes en al zeker geen hele felle, maar hij staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je hier voorzichtig mee wilt zijn, anders lijkt het net alsof je knalroze lippenstift op je wangen hebt gesmeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat hij je goed! Zelf ben ik niet zo een grote fan van blushes

    BeantwoordenVerwijderen