dinsdag 22 oktober 2013

The Body Shop body butter

Volgens mij kent iedereen ze wel: De The Body Shop body butters! Als je ze nog niet hebt uitgeprobeerd kan ik je zeker aanraden om een keertje enkele te proberen want, dit is te gek voor woorden! Ze zijn zó lekker. Door de geur alleen al werd ik verliefd. Ik ga vandaag naar één enkel negatief punt aan deze body butters zoeken. Wish me luck! 




Sowieso grijp ik nu steeds vaker naar body butter want, de winter komt eraan! Het is weer wat kouder en mijn benen worden alsmaar droger (net zoals mijn armen, handen en voeten). Zoals je ziet zijn dit geen full size body butters! Er was een tijdje geleden een actie. Als je drie mini's haalde, betaalde je 15 euro! Dat is één euro minder dan je betaald voor een grote pot. Ik vond dit initiatief leuker omdat ik hier drie geuren kon uitproberen!


De drie geuren die ik heb gehaald zijn Coconut (kokosnoot), Mango en eentje uit de Honeymania collectie waarvan het denk ik de bedoeling is dat hij naar honing ruikt of zo. Ik heb ze stiekem opgedeeld in seizoenen! De coconut voor tijdens de winter, Mango in de lente/zomer en de body butter uit de Honeymania collectie voor in de herfst.


De substantie is zoals het hoort, boterig. 


Heerlijk! Ik heb gelijk zin om mijn benen te verwennen!


De body butter smeert gemakkelijk uit!

Persoonlijk vind ik de lekkerste geur Coconut, daarna Mango en op de laatste plaats eindigt toch de body butter uit de Honeymania collectie. Niet dat ik hem niet lekker vind hoor! Maar ik vind 'm gewoon minder lekker dan die andere twee.

Ik baal een beetje want, zoals je ziet heb ik geen enkel negatief punt gevonden. De verpakking ziet er leuk uit en hij is efficiënt, de geur is fantastisch, ze verzorgen mijn benen en armen goed en nogmaals: de geur is fantastisch. Alleen de prijs vind ik een mankement. Ik vind zestien euro voor een body butter niet duur maar, ook niet budget en aangezien ik liever veel maar budget koop is dit niet meteen een product dat ik elke maand opnieuw zou kopen. Maar verder is dit zeker een aanrader!

The Body Shop body butter is te koop in alle filialen aan 16 euro per stuk.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen