zaterdag 12 oktober 2013

Review- H&M Smoky Eyes Palette


Jullie konden afgelopen maandag al mijn positieve review lezen over de H&M Duo lip producten die ik toen voor het eerst in de rekken van onze H&M had zien liggen maar, daar lagen ze niet alleen! Ze werden vergezeld van dit oogschaduw doosje waar je volgens H&M een prachtige smokey look mee kan maken. Ik was benieuwd, echt benieuwd en testte het palette voor jullie!





De verpakking vind ik mooi maar, ook niet meer of niet minder. Het doosje sluit en opent gemakkelijk en voelt niet goedkoop of breekbaar aan.


Verassing! Het palette bevat niet alleen drie oogschaduw kleuren maar ook drie kleuren voor je wenkbrauwen! Een poeder om je wenkbrauwen mee bij te teken verwerkt in een leuk, compact oogschaduw doosje. Dat klinkt toch ideaal om mee te nemen op reis?


Ook de handleiding die bij dit palette zit vond ik op het eerste zicht heel aantrekkelijk en handig voor meiden met iets minder veel creativiteit of inspiratie maar, daar ben ik helemaal op terug gekomen! Ik snap er helemaal niets van en het resultaat dat ik uiteindelijk bekwam vond ik eigenlijk echt niet mooi.


De oogschaduws bevatten niet ontzettend veel pigmentatie maar, voor mij wel genoeg! Ik ben sowieso geen fan van donkere oogschaduw looks en dit zit er precies tussenin. Als je echt van een donkere, echte smokey look houd is dit palette niets voor jou!


Ik ben wel helemaal fan van de wenkbrauwkleurtjes! Ik heb geluk want de middelste kleur is precies goed voor mijn wenkbrauwen. Als dat bij jou niet zo is kan je ze ook al oogschaduw gebruiken natuurlijk.

Ik ben over het algemeen wel enthousiast over dit palette en dat komt met name ook door de reputatie van H&M oogschaduws. Ze zijn over het algemeen niet zo gepigmenteerd en met die conclusie in mijn achterhoofd heb ik dit palette niet te hard aangepakt en ben ik er nog vrij tevreden over. Ik kan het zeker aanraden aan de meiden die voor een 'lichte smokey eye' willen gaan.

H&M Smoky Eyes Palette is te koop in H&M fillialen met beautyschap voor 4.95 euro.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen