maandag 7 oktober 2013

Review- H&M duo lip


Volgens mij wordt H&M make-up over het algemeen wel gewaardeerd. Goedkoop en vaak gewoon van goede kwaliteit. Voor mij geldt hetzelfde! Met name de oogschaduws.  Ze zijn vaak heel erg goed gepigmenteerd. Over de lipproducten was ik iets minder enthousiast maar, dat is na vandaag helemaal verandert! Ik zag aan de kassa deze Duo Lip producten liggen en legde ze nog snel op de stapel kleren die ik al op de toonbank had gelegd. Gelukkig maar, want dit had ik niet willen missen!




De verpakking van deze Duo Lip producten is op zich wel aanlokkelijk. Het oogt misschien wat meer aan de goedkope kant maar, daar heb ik geen problemen mee. Zo lang het product maar werkt. En bovendien vind ik het wel schattig zo. 


Nadat je de doosjes open maakt komen deze lange sticks te voorschijn. Ze voelen stevig aan, niet alsof ze elk moment kunnen kapot gaan. Boven zit de lipstick, onder zit de lipgloss. Heel erg slim van H&M! Het concept is trouwens dat je eerst de lipstick aanbrengt en daarna een mooie finish bekomt door er de lipgloss overheen te dragen. 


De lipsticks zijn er in drie kleuren. Nude me, Pink me en Kiss me en bevatten 3 gram. Hier zie je Pink me (roze) en Kiss me (rood).


De glossjes hebben dezelfde kleur als de lipsticks en bevatten 7 ml.

Pink me
Alleen de lipstick!


 Met de lipgloss! Z√≥ moooooi.


Kiss me
Wederom alleen de lipstick!


Met de gloss eroverheen. 



Jongens, ik ben fan! De Lip Duo's blijven lekker lang zitten, in ieder geval lang genoeg voor mij en voor hun prijsje. Na een maaltijd moet je ze eventjes bij werken maar, wie vindt dat erg? Ze hebben een aangename, zoetige geur waar ik helemaal dol op ben! Bovendien zitten alles ook vrij lekker. De glossjes plakken een beetje maar, na een tijdje raak je daar wel aan gewend. Een echte aanrader de H&M Duo lips!


H&M Duo Lip producten in Nude me, Kiss me en Pink me zijn te koop in H&M filialen met een beauty afdeling voor 4.95 euro.















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen