zondag 27 oktober 2013

Opgemaakt #1


Ik ben absoluut niet van plan om dit artikel elke maand te maken! Ik maak daarvoor veel te weinig op zeg. Dat heb ik nu pas gemerkt! Ik ben echt heel erg zuinig op alles wat ik heb, en vaak bega ik de fout door meteen hetgeen wat ik heb opgemaakt weg te gooien. Ik ga dus ook geen maand kleven op dit opgemaakt artikel, want ik heb gewoon de afgelopen maanden een paar dingetjes verzameld die ik wel leuk vond om te laten zien. Ik zeg het nogmaals: het is niet zoveel want, ik gooide vaak producten die ik had opgemaakt weg, gebruikt vaak verschillende producten en ben heel zuinig op alles!


Laten we beginnen bij hetgeen waarvan ik het meest heb opgemaakt, de reinigingsdoekjes! Tja, het is vaak sterker dan mezelf maar ik grijp vaak naar de gemakkelijkste manier om mijn gezicht te reinigen. Reinigingsdoekjes dus! Een verschrikkelijk slechte gewoonte waar ik niet vanaf kom. Ik heb maar liefst drie (!) pakjes opgemaakt. Demake up, Biocura en een merk van de Action! Alle drie wel goed, niets bijzonders.


Als tweede laat ik jullie de opgemaakte douchegels zien en alles wat daarop lijkt. Je zal merken dat er geen enkele shampoo tussen zit. Dat wil niet zeggen dta ik nooit mijn haar was! In tegendeel. Maar, mijn ma gooit die verpakkingen vaak weg, of ikzelf natuurlijk. Alsnog heb ik twee douchegels opgemaakt!  Rituals Yogi Flow waarvan de geur echt onwijs lekker is! Dit is zo'n product die er eerst jelly uitziet en daarna verandert in een heerlijk hoopje schuim. Verder ook Fa Fantasy Moments die ik ook fantastish ruikt!




Dan komen nu de losse dingetjes. Ik heb onderandere een nagellak remover van Kruidvat opgemaakt. Een flesje van 125 ml. Een goeie nagellak remover! 



Daarnaast maakte ik ook een mini droogshampoo op van Batiste. Een heel fijn product, bevatte 30 gram.

Ik maakte ook de welbekende, fijne oog make-up remover van Kruidvat op. Die is echt heel fijn en ik kan hem zeker als een goede budget oog make-up remover aanraden! Ik zou 'm wel opnieuw kopen.


De watjes van Cotton zijn ook heel goed. Niets bijzonders want ik vind heel veel wattenschijfjes fijn. Ik zou deze zeker opnieuw kopen.



Dan nu de make-up producten die ik heb opgemaakt! Ik maakte de MaxFactor False Lash Effect op. Die kan ik iedereen aanraden! Ik heb al een nieuwe liggen. Om af te ronden maakte ik ook de Gosh long lasting eye liner pen op. Hij werd heel waterig en rook niet erg fris meer, dus eigenlijk wil ik deze gewoon weg gooien. Hij was wel oké.

Dat waren de dingetjes die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt! Willen jullie dit vaker zien? Laat het zeker weten!

Welk fijn product heb jij onlangs nog opgemaakt?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen