maandag 28 oktober 2013

Mijn week in foto's - Oktober 2013


Deze week verliep vrij rustig in tegenstelling tot wat ik verwacht volgende week maar, dat zien jullie vanzelf wel in de diary van volgende week! Deze week heb ik erg veel gewerkt aan de site, ben ik uit gaan eten, heb ik de hel overleefd en bracht ik een bezoekje aan lieve vriendin Lieze! 




Maandag kwam ik thuis en moest ik spontaan glimlachen toen ik mijn netjes opgeruimde bureautje zag! Ik had tijdens het weekend de handen uit de mouwen gestoken en ik ben zo trots op mezelf dat ik nu weer in een rustige omgeving kan leren.


Daarnaast herontdekte ik ook de chips van merk Croky! Ik heb ze nooit vaak gegeten maar, ik merk dat ik ze steeds lekkerder begin te vinden. 


Ik ontdekte maandag ook dat ik nog steeds de Joepie van vorige week moest uitlezen. Dat heb ik gedaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat Demi Lovato een absurd sterke vrouw is!


Dinsdag heb ik verschrikkelijk veel aan de site gewerkt! Ik liep een beetje achter met artikelen maar, heb dat nu volledig weer opgehaald. Ik merk dat het plannen steeds beter lukt. Dit artikel heb ik diezelfde dag nog online gezet!


Nog een artikel getikt! Als het goed is, staat dit artikel ook al online.


Ik heb een USB stick gekocht, speciaal voor mijn blog en heb wat foto's overgezet. Eerst stonden veel foto's alleen op het kaartje van mijn camera en dat was niet zo handig! 


Daarna checkte ik nog snel even mijn mailbox die ik uiteindelijk ook helemaal heb opgeruimd.


Selfie na een vermoeiende dag bij de postermuur. Ik was kapot!


Woensdag begon ik meteen toen ik thuis kwam met leren! Wiskunde. is. saai.


Om daarna weer achter de computer te gaan zitten. Normaal ben ik iets actiever maar, ik wilde gewoon genoeg artikelen hebben klaarstaan. Sinds ik een To Do boekje heb voor de site wil ik steeds dat alles word afgevinkt en wil ik soms ietsjes te veel doen.


Ondertussen muziekje opzetten. Daar kan ik zo van genieten!


Woensdag gingen we ook uit eten en daarvoor trok ik mijn nieuwe botjes aan!


Dit is toch serieus te mooi voor woorden? Op weg naar het restaurant!


En ik heb mijn bordje netjes uit gegeten. Het was echt ontzettend gezellig! En de Dame Blanche achteraf maakte mijn dag gewoon compleet. :)


Donderdag na school reden we door naar Kruidvat. Daar heb ik wat nieuwe dingetjes gekocht om te reviewen! Over deze producten kun je dus nog een artikeltje verwachten. Hier heb ik foto's gemaakt.


Dat ging gelukkig nog redelijk goed door het mooie weer. Het wordt steeds vroeger donker en dat is ├ęcht niet handig als je maar om 5 uur klaar bent terwijl het al bijna donker is.


Ik maakte die dag ook mijn eigen BB cream...


en ik werd getrakteerd door mama op deze heerlijke lookbroodjes!


Vieze turnkleding: geen goed teken! Spijk en Slijk is een jaarlijks 'evenement' dat onze school organiseert waaraan je verplicht moet deelnemen. Je loop per categorie met 50 meiden/jongens van jou leeftijd 700 meter. En ik zeg je: dat klinkt minder dan het is! Bovendien moet je een heel eind heen en terug fietsen en dan ook nog eens naar huis fietsen. Ik haaaaaat het echt! Hier zijn we trouwens vrijdag!


Na te hebben gedoucht reed ik gelijk door naar lieve vriendin Lieze! Ik was helemaal kapot s' avonds.


Zaterdag was ik de hele dag bij vriendin Lieze en kwam ik rond zes uur terug thuis. De rest van de avond had ik het huis voor mij alleen en kon ik dus een beetje uitrusten. Bovendien mocht ik ook een uurtje langer slapen! Drie uur wordt twee uur, jullie kennen het wel.


Ik at lekkere boterhammetje met choco! Nutella natuurlijk.


Selfie, met mijn frisse hoofd van die avond.


Zondag werkte ik een paar artikeltjes af en heb ik heel veel foto's geschoten.


De rest van de dag bestond uit niets doen en de Halloween tutorial opnemen die diezelfde dag nog online kwam. Eigenlijk ben ik door die video het grootste deel van mijn dag verloren. Maar ik vond het resultaat wel leuk!


Wat een lied jongens! Volgens mij mijn nieuwe favoriet.


En in de avond keek ik voor het eerst een volledige Stadion uit.

En toen was mijn week afgelopen! Ik heb -zoals je ziet- veel aan mijn blog gewerkt. Ik wilde vooruit werken voor de vakantie! Volgende week word iets 'wilder' om het zo te zeggen. Tot dan! 

Liefs




























2 opmerkingen: