dinsdag 15 oktober 2013

Mijn top vijf van favoriete snacks


Het liefst eet ik de hele dag door. Ik zou zelfs eten in mijn slaap als dat kon! Ik weet zeker dat dat bij velen van jullie niet anders is en dat jullie soms net als ik gewoon even nood hebben om op iets lekkers te knabbelen, een koek bijvoorbeeld of een appel. Vandaag laat ik jullie mijn top vijf zien van favoriete tussendoortjes!



Laten we beginnen met het meest gezonde van alle etenswaren die je zal zien. Aardbeien! Zo enorm lekker. Ik vind het heerlijk om ze te eten in de zetel terwijl ik tv kijk. Met een beetje bloemsuiker is het echt heerlijk.


Deze heb ik eigenlijk nog niet zo lang ontdekt maar, ik vind ze wel heel erg lekker. De Rice Toasts van Bosto! Ik hou echt verschrikkelijk van zout en dit is echt ideaal. Oh my god, ik krijg automatisch honger!


Ik weet niet wat er met deze foto is gebeurd maar, hij is helemaal gedraaid. Anyways, dit zijn de Zwan tv worstjes. Ik vind ze heerlijk nadat ze een klein beetje gebakken zijn maar, eigenlijk eet ik deze helemaal niet zo vaak terwijl ik ze erg lekker vind.


Ik heb ook deze snoepjes op de foto gezet! Kan niet ontbreken toch? Dit zijn nu toevallig de Rotella snoepjes van Haribo maar, het gaat voornamelijk over het merk Haribo. Zo lekker jongens!


Als laatste misschien nog mijn favo, favo, favoriet ever! De Crunchy Biscuits van Lays. Ze zijn gewoon echt té lekker voor woorden. 

Dat waren mijn top vijf van favoriete voedselwaren! Ik hoop dat jullie misschien ook iets uitproberen hierdoor. (: 

Wat zijn jouw favoriete snacks?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen