woensdag 9 oktober 2013

FOTD- Naturel beauty met knallende lippen


Ik vond het weer eens tijd worden voor een FOTD (face of today)! Ik draag een heel simpele look. Sowieso ben ik geen fan van knallende ogen of felle lippen maar, wat de lippen betreft heb ik hier een uitzondering gemaakt. Daar tegenover heb ik verder zo goed als niets met mijn ogen gedaan. Ik laat het aan jullie zien!



Het gezichtje! Ik draag de simpele basis producten die ik vrij slordig heb verdeeld over mijn gezicht. Ik wilde alles behalve een overdreven dekking! 

De producten die ik voor mijn gezicht heb gebruikt zijn:
-Etos foundation in 002
-ELF tone correcting concealer 
-Catrice allround concealer palette
-ELF tone correcting powder 
-Essence blush in 10 Adorable
-Catrice highlighter



Voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik het Smoky Eyes doosje van H&M.


Op mijn ogen droeg ik Maybeline master ... eyeliner en de Maybeline rocket volume mascara.


En om af te ronden de lippen! Ik droeg de vichy lipbalsem met daarover heen een Duo lip van H&M in Pink me. Ik ben fan!


Dat was deze FOTD alweer! Zoals je ziet heb ik weer vrij budget producten gebruikt om deze look te maken. Iedereen kan hem namaken en hij staat ook gewon iedereen, dus neem die make-upjes en probeer lekker uit! 

Wat is jouw favoriete felle lipkleur? 














Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen