dinsdag 29 oktober 2013

Dingen die ik altijd mee draag naar school


Ik heb zo van die dingen die ik gewoon áltijd in mijn rugzak heb zitten als ik naar school ga! Die gaan er nooit uit en ik draag ze altijd met me mee. Ik laat jullie vandaag zien welke dingetjes ik bedoel! O ja, en natuurlijk neem ik ook mijn schriften en een etui mee maar, naast dat zit er nog veel meer andere rommel in mijn rugzak.


1. Een lippenbalsem
Onmisbaar! Ik draag 'm vaak mee in mijn etui of iets dergelijks maar, vooral nu het weer kouder begint te worden heb ik deze altijd bij.Vaak is het een compacte Labello die overal in en tussen past. Lekker makkelijk!


2. Mijn portemonnee
Bij ons op school staat een grote, goedgevulde snoepautomaat. Soms is de verleiding gewoon te groot en soms heb ik gewoon ook echt honger en dan moet ik toch wat geld bij me hebben om iets lekkers te kopen? Ik heb vaak sowieso twee euro bij!


3. Deodorant
Ik geef het niet graag toe maar, deze durf ik soms wel eens te vergeten en als ik dan het gevoel heb dat ik stink zit ik met de gebakken peren. Gelukkig valt dat wel mee en heb ik heel vaak toch een compact roller deo mee.


4. Een flesje water
Ik krijg op de meest gekke momenten dorst! Dan wil ik natuurlijk wel graag iets bij hem om die dorst te vermijden. Het is nooit fijn om met een droge mond in klas te zitten!


5. Mijn sleutels
Mijn kluisjessleutel, de sleutel van mijn tekendoos alles hangt aan mijn sleutelbos! Ik heb deze dan ook te vaak nodig.


6. Een mapje met belangrijke documenten, brieven etc.
Het is een rood mapje zodat het lekker goed opvalt! Ik draag 'm altijd bij me want ik heb liever niet dat belangrijke papieren helemaal gekreukt uit mijn rugzak komen (dat gebeurt, ookal heb ik het mapje, nog steeds heel vaak hoor :)).


7. Maandverband
Tja, volgens mij heeft iedereen wel iets zitten toch? Een typisch vrouwending!

Dat waren de dingetjes die ik gewoon altijd bij wil hebben! Voor wie het zich afvraagt: ik draag een simpele Eastpak mee al boekentas/rugzak.

Wat heb jij altijd bij je?

12 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je meeneemt! Leuke blog heb je ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Vaseline is ook iets wat ik al járen mee naar school neem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien :-) Ik was als student heel basic, ik had echt nooit iets mee. Maar nu, oh boy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien! Ik neem ongeveer hetzelfde mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deodorant is voor echt onmisbaar!
    dedotties.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook altijd een flesje water!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel herkenbaar die standaard spulletjes :)!

    BeantwoordenVerwijderen