zondag 22 september 2013

Update #5 Blognaam

Ik wil het vandaag over een belangrijk punt hebben, waar ik maar niet uit geraak. Ik wil misschien mijn blognaam veranderen maar, ik twijfel enorm. Het voelt een beetje vreemd aan. Ik kan het gewoon niet omschrijven. De blognaam waar ik over nadenk is FranneVera. Een combinatie van mijn eerste naam (Fran) en mijn tweede naam (Vera). Ik heb het gevoel dat ik me dan een stukje beter bij mijn blog ga voelen. Ik weet het niet jongens! Aan de andere kant voelt het ook verschrikkelijk na-aperig, maar misschien ook weer niet. Pfffffff... Kijk, nu vind ik het een beetje stom om het vaak over mijn blog te hebben omdat mensen vaak denken dat ik een crèmepjesfreak ben als ze het woord beauty horen. Ik heb het daarom eigenlijk lever helemaal nooit over beautytense, maar over 'mijn blog'. Bovendien heb ik een beetje rond gezocht en slaat de betekenis ook helemaal nergens op. Ik denk dat als ik mijn blognaam zou veranderen ik vaker over effectief FranneVera zou praten en niet over 'mijn blog'. Help me en laat je mening achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen