maandag 2 september 2013

Update #4 Back to school en filmpjes









Het gevreesde moment is er dan eindelijk, het moment waar we spontaan van moesten kokhalzen als we het woord hoorden: school. Na twee maanden, 8 weken en zo'n 56 dagen verder is het weer zover! Weg met de zonnebrillen, bikini's en korte topjes. Hallo, schriften, lange dagen en smerige schoolmaaltijden. Het is niet meteen iets waar velen van ons naar uitkijken, maar uiteindelijk ben ik toch opgelucht dat alles weer zijn normale gang gaat. Op een regelmatig uit slapen, opstaan, eten, etc. En geef toe: school heeft ook positieve kanten! Ik ga nu naar de tweedes, wat betekent dat ik maar liefst drie nieuwe vakken krijg. Engels, SEI en wetenschappelijk werk. Waarschijnlijk geen vakken om zonder handschoentjes aan te pakken, maar ik wil er toch volledig voor gaan! Ik kijk enorm uit naar de nieuwe vakken, omdat het toch weer een kleine aanpassing is die er voor zorgt dat de zin om naar school te gaan erin blijft! Verder hebben we nog dezelfde standaard (saaie) lessen. Maar dat maakt helemaal niet uit! Ik ga niet zeggen dat ik enthousiast ben omdat ik elke dag om zeven uur moet opstaan, maar ik vind het ook niet erg! Ik wil jullie ook allemaal mega veel succes wensen het komende schooljaar! En eerstejaars: Don't worry. 


Waarschijnlijk hebben jullie ook wel gemerkt dat ik de afgelopen week twee filmpjes heb geplaatst! Ik vond het zo geweldig leuk om te doen en ze erna ook lekker gezellig te bewerken. Ik wil het meer doen! Ik denk niet dat het me al lukt om echt tutorials en urenlange praatfilmpjes op te nemen, maar wat dachten jullie ervan als ik nu eens een tijdje fulltime zou vloggen? Dat kan vanalles zijn: dagen uit mijn leven, speciale uitstappen etc. Je laat maar even weten of je dat een goed idee vind! Ik kan bijvoorbeeld ook op woensdag een ootd video maken waarin ik dan alles laat zien. Kledij, make-up, haar. Ik zit bomvol leuke ideeën, maar ik wil wel eerst even weten of jullie die ideeën net ze leuk vinden als ik!

Dat waren, denk ik de dingetjes die ik jullie even wilde vertellen. Wat hebben jullie de afgelopen tijd nog gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen