vrijdag 20 september 2013

Review- Etos foundation


Heel soms heb ik zo'n product waarvan ik denk: Ja, dit is heaven. Ik had dit ook bij deze nieuwe Etos foundation! Ik gebruik nooit foundation, maar alsnog vind ik dit een geweldig product. Dankzij dit spul zou ik misschien zelfs nog foundation gaan gebruiken ookal heb ik het niet nodig! Lieve help, ik testte 'm voor jullie!



Sowieso ben ik sinds kort weer meer voor de foundations te vinden. Ik vind BB crème vooral een erg zomers product, foundation is meer voor de herfst en in de winter althans: zo denk ik erover. Maar goed, het eerste positieve punt aan deze foundation is al meteen te zien! Ik vind de langwerpige verpakking heel classic, maar onwijs tof! Verder is het een vrij basic Etos-achtige foundation verpakking. Op zich zou je ook helemaal niet zeggen dat deze foundation amper drie euro kost!


De achterkant! Er staat geschreven dat de foundation een lichte tot medium dekking heeft, maar dat vind ik opvallend goed meevallen. Je zult zometeen wel merken wat ik bedoel als je de foto's ziet! Ik heb trouwens de kleur 002. De foundation is in vier verschillende tinten verkrijgbaar.


De dop is niet bijzonder. Een simpele knijp-verpakking. Niets verkeerds mee en ook niet on-hygiënisch.


Met figuurtjes op mijn hand.


Een toefje foundation. De foundation is erg luchtig en heeft verder een vrij normale substantie. Hij is lekker goed uitsmeerbaar! 


Even serieus, is dit je andere hand? Nee helemaal niet! Ik heb de foundation met mijn vingers verspreid en je ziet bijna niets meer van de figuurtjes. Well done Etos!  Kijk voor een full face look terug naar dit artikel.

Ik ben echt heel enthousiast over deze foundation. Met de juiste poeder eroverheen krijg je een super natuurlijke dekking. Ideaal, ook voor de wat jongere meiden. 

De nieuwe Etos foundation is verkrijgbaar in alle Etos filialen voor een 2.99 euro.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen