maandag 23 september 2013

Mijn week in foto's - september 2013


Koekoek! Vandaag heb ik weer eens een 'Mijn week in foto's' artikeltje. Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk foto's te nemen maar, dat gaat sowieso een stuk moeilijker omdat het deze week een gewone schoolweek was. Ik kon daarom alleen foto's nemen na school. Een beetje saai misschien maar, ik heb echt mijn best gedaan. Deze week heb ik veel geleerd, bij mijn oma gelogeerd en veel naar de televisie gekeken! 




Maandag was gewoon naar-school dag. Net zoals dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag trouwens. Hier had ik lekker muziek geluisterd op de fiets!


Daarna moest ik leren voor een aartsmoeilijk proefwerk van Frans! 


Na te hebben geleerd kon ik me een beetje ontspannen door mijn nageltjes weer netjes te lakken. Zó leuk!


Die dag was het ook erg vreemd weer. Zon en regen wisselde de hele tijd af tot ze op een gegeven moment samen tevoorschijn kwamen. Daarna ontstond deze mooie regenboog!


Dinsdag na school was niet zo fijn, maar wel gewoon nat! Dit is voor.


En dit is na. Hahahaha. ;)


Dan heb je net door de regen gefietst en jezelf helemaal afgedroogd zie je toch een beetje zon! Serieus?!


Woensdag kwam ik thuis en lagen er overal dode vliegjes! Hoe zielig, maar het was een echte plaag en vliegjes zijn er genoeg!



Na de vliegjes te hebben opgeruimd, pikte ik eventjes mijn ouders computer. Hij is veel sneller zeg!


Bloggen!


Woensdag! Outfit of today. 


Donderdag maakte ik een planning, ik geraakte er echt niet uit! Ik had zoveel proefwerken.


Verder werd ik vanaf die dag ook ziek. (Nu nog steeds trouwens)


'S avonds keek ik o.a naar The  Mentalist en...


Castle natuurlijk. Super spannend!


En dat samen met een lekker ijsje.


Op vrijdag ging ik naar mijn oma. Het internet is daar ontzettend traag maar verder ben ik er erg tevreden over. Ik werk via Vodafone aangezien mijn grootouders zelf geen internet hebben.


Kersenyoghurt eten!


Zaterdag 'werkte' ik tot erg laat door aan mijn blog, samen met...


Selena Gomez oftewel Alex uit Wizards of Waverly place.

Vandaag zijn we zondag en zit ik voornamelijk op de bank te snotteren onder leiding van televisie en een laptop. Hoe was jullie week?













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen