woensdag 18 september 2013

Mijn reinigingsproducten + routine


Tja, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: haal je make-up van je gezicht voor je gaat slapen meid! Het word ernstig vaak vergeten, maar toch is het zo belangrijk! Het is namelijk verschrikkelijk moordend voor je huid als je je make-upjes er op laat zitten als je gaat slapen. Ik reinig netjes elke avond mijn gezicht, soms iets uitgebreider dan anders maar uiteindelijk haal ik sowieso altijd een reinigingsdoekje over mijn gezicht! Ik laat jullie vandaag zien welke producten ik in welke volgorde gebruik.



Ik begin altijd eerst met de ogen! Ik gebruik hier voor heerlijk zachte, budget wattenschijfjes van Cotton en een Demak up oogmake-up remover.


Hierna haal ik de reinigingsdoekjes uit mij laatje. Ik heb geen idee waar deze vandaan komen of misschien wel! Colruyt misschien? Ach, ik let nooit echt heel erg op reinigingsdoekjes en ben heel snel (soms iets te snel ;)) tevreden.


Daarna gebruik ik natuurlijk een tonic omdat ik wel het gevoel heb dat de reinigingsdoekjes mijn huid een beetje beschadigen! Dit is de Garnier Essentials verzachtende tonic. Die gebruik ik wederom samen met de Cotton wattenschijfjes. 


Als laatste gebruik ik deze Hema facewash om mijn gezicht extra goed schoon te maken! Je weet maar nooit... 

Na al deze stappen breng ik een lekkere nachtcrème aan en klaar is Kees! 


Dit waren mijn reinigingsproducten mét de volgorde waarin ik ze gebruik! Ik gebruik allemaal budget proof producten die in winkels zoals Kruidvat en Hema te verkrijgen zijn, lekker makkelijk dus.

Wat is jou favoriete reinigingsproduct? 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen