maandag 9 september 2013

H&M Wet Wipes


'Geef een budget merk dat geweldige reinigingsdoekjes verkoopt!' Budget is het zeker, reiniginsdoekjes zijn het ook, maar zijn ze ook geweldig? Lees snel deze review als je daar achter wilt komen!




De verpakking is erg basic, maar zomers! De leuke paarse kleur zie je ook niet zo heer erg vaak op bepaalde producten. De verpakking is lekker klein en echt ideaal om mee te nemen in je tas of in je rugzak!


De opening is wel mini, vinden jullie niet? Maar dat maakt helemaal niets uit natuurlijk. De verpakking gaat open met een 'flapje' en dus niet met een klepje, maar ik heb gemerkt dat de verpakking goed sluit nadat je hem hebt opengemaakt.


Oeps! Wat is dit? Toen ik de achterkant van de verpakking bekeek zag ik letterlijk dit staan: 'Vochtige, geparfumeerde doekjes.' Toch iets waar je rekening mee moet houden. Er staat ook duidelijk dat de doekjes bestemd zijn voor je handen en voor het gezicht, maar ik zou ze niet bepaald gebruiken voor het gezicht. Ze reinigen nochtans wel erg goed, maar de hoeveelheid parfum kan gewoon niet gezond zijn voor je huid. De geur daarentegen is wel echt goddelijk.



Zoals je ziet reinigt hij wel gewoon erg goed. Ik heb gewoon eventjes over mijn hand gewreven met een doekje en weg was de eyeliner waarmee ik op mijn hand had getekend. Bovendien voelden mijn handen lekker fris aan en roken ze ook nog eens lekker!


Ik vind de doekjes heel erg fijn voor de handen, maar ik durf ze gewoon niet gebruiken op mijn gezicht omdat het niet goed is. Verder vind ik de doekjes dus wel heel erg fijn en zeker voor minder dan een euro! Een aanrader dus.

Heb jij de doekjes al eens uitgeprobeerd?





1 opmerking: