maandag 16 september 2013

FOTD- Classic budget


Het is alweer veel te lang geleden dat ik nog eens een face of today op de site heb geplaatst zeg! Ik had er weer helemaal zin in en maakte daarom enkele foto's van mijn make-up look. Ik laat je in dit artikel zien welke producten ik heb gebruikt! Lees snel verder.



Ik heb er een erg budget look van gemaakt omdat ik het altijd leuk vind om met budget producten een leuke look te maken! De look paste perfect bij het weer van die dag, een na-zomer weertje! De producten die ik op mijn gezicht heb gebruikt:
-Etos foundation in 002
-Elf tone correcting concealer
-Essence all about! Matt poeder
-Essence blush in 10 Adorable
-Catrice multi colour highlighter
-NYC sun2sun bronzer



De ogen!


De ogen heb ik wederom erg basic gehouden. Een simpele ooglook die je elke dag op kunt! Ik gebruikte ook op mijn ogen alleen budget producten. Goed hé? ;) De producten die ik op mijn ogen heb gebruikt:
-

-Essence I love stage oogschaduw basis
-Essence sun club palette in 02 Long Beach
-Max factor duo oogschaduw
-Essence wenkbrauwgel
-Catrice glamour doll mascara

Hopelijk hebben jullie een beetje inspiratie opgedaan uit de look en zie ik jullie snel weer! 

Als je één budget product mocht uitkiezen, wat zou dat dan zijn?





2 opmerkingen: