zaterdag 14 september 2013

Essence glossy lipbalm


Ik kan het echt niet laten om naar de Kruidvat te rennen en een paar nieuwe dingetjes van Essence en Catrice te kopen. Dat heb ik dus ook gedaan! Ik heb onder andere deze twee glossy lipbalms van Essence gekocht. Essence had deze al eerder in hun assortiment! Ze zijn alleen een klein beetje aangepast, persoonlijk vind ik deze verpakking een stuk schattiger, maar een komt nog een artikel waarin ik ze ga vergelijken! Lees snel verder voor de review!



Zoals ik al zei: ik vind de verpakking heel schattig! Gewoon verzorgd, maar misschien een beetje goedkoop. Maar dan nog! Het valt allemaal reuze mee. Dit zijn echt pareltjes om in je stash te hebben of niet?


De 'tutjes' zijn schuin afgesneden. Dat vind ik opzich wel handig wat het aanbrengen betreft. Alleen vind ik het een klein beetje irritant ook. Ik moet ze telkens afvegen nadat ik ze heb gebruikt, omdat anders alles aan de dop gaat plakken.


Zonder iets op mijn lippen.


Met mango icecream op mijn lippen. 


Met cherry brownie op mijn lippen.

Even over de geur en de smaak: ik vind de lipbalms lekker ruiken, maar de smaak vind ik maar niets!

De lipbalsems zijn niet enorm gepigmenteerd, maar opzich maakt dat niet uit natuurlijk. Ze verzorgen je lippen goed! Ze blijven alleen niet zo erg lang zitten. Dat is natuurlijk jammer maar wat wil je? Een euro is geen geld! Ik vind de lipbalsems heels fijn voor hun prijsje, maar ik denk niet dat ik ze opnieuw zou kopen.



De Essence glossy lipbalms zijn te verkrijgen bij Kruidvat voor 1.00 euro per stuk.

1 opmerking: