zaterdag 7 september 2013

De drie populairste soorten eyeliner


'Nee! Daar gaat mijn hele ooglook.' Zeiden zowat de helft van de vrouwelijke bevolking nadat ze hun eyeliner tevergeefs hadden proberen aan te brengen. Het is een verschrikkelijk make-up product, een monster, maar o-zo-mooi: De vloeibare of vaste eyeliner. Ik heb vandaag voor jullie dé drie soorten eyeliner uitgeprobeerd én een favoriet gekozen. 

Mijn oog zonder enige make-up.



We beginnen met de goedkoopste variant. Het is de gelliner van de Action! Laat ik beginnen met dit kleine detail: Ik heb 'm weggegooid. Ik was echt heel boos op de Action liner. Het aanbrengen is niet bepaald een probleem, maar het verwijderen is een werkelijke hel. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik had werkelijk panda ogen en er was géén manier om die panda ogen onder controle te krijgen. Remover, zeep, niets hielp! Ik heb een foto gemaakt, van hoe het eruit zag. Outch!


Nu laat ik jullie de I love Punk eyeliner stift zien! Jaja, dit is eigenlijk een vloeibare eyeliner, maar ook weer niet. Ken je een gewone viltstift  Wel, dit is precies hetzelfde! Althans, het 'kleurgedeelte'. Deze variant is ook nog steeds budget en misschien wel mijn favoriet samen met de gewone vloeibare eyeliner. Ik heb tijdens het oefenen door gemerkt dat het eindresultaat niet zoveel van je product afhangt, maar vooral van je behendigheid. Als je de truc eenmaal vast hebt, kun je het met elke vloeibare eyeliner! Hieronder zie je het resultaat. Je ziet een zwart streepje in de arcadeboog. Dat komt omdat ik het niet goed had laten opdrogen. Een beginnersfoutje!



Als laatste zien we de normale vloeibare eyeliner, met het gewone 'kwastje'. Het kostte me geen moeite om hiermee een wing en een lijntje te zetten! Heel erg fijn natuurlijk. Ik had alleen het idee dat als ik, opnieuw over de natte lijn ging om eigenlijk het pigment te vermeerderen, het eigenlijk wegviel en de eyeliner verdween. Ik denk dat ik het uitsmeerde ofzo.. Voor de rest staat deze op een gedeelde eerste plaats met onze 'viltstift'. 


Als ik mag kiezen: ik vind de derde wing eigenlijk het mooist, maar ik vind het tweede product gemakkelijker. Ik heb bij alle lijntjes het eerste resultaat gefotografeerd, dus ik heb geen enkel lijntje opnieuw gezet. 

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel! Welke eyeliner soort is jou favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen