donderdag 8 augustus 2013

Vakantie shoplog met o.a. Sephora & Yves Rocher


De afgelopen twee weken zijn er geen artikelen verschenen op de site. Sorry daarvoor. Ik ben net terug van vakantie en ik kan mijn artikelen nog steeds niet instellen, vandaar. Ik vind het serieus irritant dat ik artikelen zélf moet publiceren, want dat betekent dat ik én wifi nodig heb én een toestel nodig heb. Dat is niet altijd mogelijk zoals nu. Ik had niet altijd, op elk plekje wifi wat ervoor zorgde dat ik amper mijn mail kon checken. Ik heb wel jullie mailtjes en comments in verband met de winnactie bijgehouden. Daarvan komt binnenkort de uitslag online. Maar goed, zoals je in de titel al kon lezen is dit geen update, maar een shoplog! De eerste keer in de Sephora, oh my god. Ik heb direct heel wat spulletjes in geslaan. Verder ging ik ook nog snel even langs de Yves Rocher. Veel plezier!



Laten we beginnen met de Sephora! Zoals ik al zei was dit de eerste keer voor mij in de zowat bekendste winkel in beautyland. Ik vond het ge-wel-dig. Ik wilde alles meenemen! Maar uiteindelijk heb ik veel gescoord voor een vriendelijke prijs. 

Dit zijn de testers die ik kreeg!


Als eerst kocht ik deze body lotion. Een supreme body lotion. Het was de Sephora in Frankrijk, dus alles staat in het Frans. Heel gezellig als je niet goed bent in de Franse taal. Het flesje bevat 50 ml en behoort daarmee tot de reisproducten. Deze body lotion kostte 2.50 euro.


Om bij de reisproducten te blijven ga ik verder met deze mini-reinigingsmelk. Ik heb nog nooit mijn gezicht met een reinigingsmelk gereinigd, dus ben ik erg benieuwd naar de werking. Deze bevat wederom 50 ml en kostte 3.00 euro.

L08- L24- L32
Ik kocht ook deze lakkjes. Maar, er was een leuke actie! Drie halen, twee betalen. Met andere woorden: als je twee nagellakjes kocht, mocht je een derde gratis mee nemen. Ik kocht het roze en het crème kleurtje, de rode kleur kreeg ik er gratis bij. Sephora lakkjes bevatten 5 ml en kosten 4.90 euro per stuk.


Sephora oogpotloden schijnen een echte aanrader te zijn. En ja hoor, bij de test in de winkel stonden mijn mama en ik helemaal verbaasd van de kwaliteit! Meteen mee nemen dan maar. Dit is een waterproof potloodje. Je kunt hem vinden voor 7.90 euro.


Ook kocht ik deze mono oogschaduw. Deze was afgeprijsd van 10.90 euro, naar 5.00 euro! Het is een geweldig mooi kleurtje dat je elke dag kan dragen! Van een dagje werken in de tuin, tot een etentje met de president. 


Ik kocht op het laatste nippertje ook nog deze drie fizzing cube's. Deze kun je krijgen voor slechts één euro. Heerlijk voor in een lekker bad!




Nadat we bij de Sephora waren langs geweest liepen we langs de Yves Rocher. 'Even binnen kijken! Kijken kan geen kwaad toch?' Tja, dat denk je maar! Ik werk helemaal verliefd op alle producten, maar uiteindelijk nam ik maar één iets mee. Deze dotting tool! Handig voor nail-art. Deze kostte 4.95 euro.

Dat waren mijn aankopen! Ik had me eigenlijk helemaal niet voorgenomen om te shoppen op vakantie, maar kijk, ik kan het echt nooit laten. Shop jij wel eens wat op vakantie?

5 opmerkingen:

  1. Hey eindelijk weer een artikel! Ik wachtte er al lang op! HIHI! Mijn shoplog staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://lenette12345.blogspot.be/2013/06/how-to-goed-plannen-voor-videos-en.htm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, dankjewel Justine! Maar je linkje doet het helaas niet. :c

      Verwijderen
    2. Maar ik heb het artikel alsnog gevonden, dank je!

      Verwijderen