dinsdag 20 augustus 2013

Etos zomerproducten


Zomerproducten, ik ben er dol op. Elk jaar komt Etos met enkele nieuwe zomerproducten dus ook dit jaar. Ik ben erg onder de indruk van de producten. Ze zijn origineel, maar wel basic. Dit keer kwam Etos uit met onderandere een zonnebrand en een colour balm. Zoals we van de Etos gewend zijn, zijn de producten lekker betaalbaar maar van goede kwaliteit. Of tja, dat veronderstellen we toch? Ik testte de producten! We zullen zien of ze van goede kwaliteit zijn.



Laten we beginnen met de colour balm. Deze lip balm is er in vijf verschillende kleuren. Ik heb de kleur 002, een koraal kleur. De lipbalsem blijft goed zitten, maar overleefd geen maaltijden, appels of andere tussendoortjes waarin je bijt. Jammer! 


De lip balm geeft een subtiel kleurtje af wat het effect erg natuurlijk maakt, maar toch weer opvallend. De kleur is goed gepigmenteerd! Etos belooft dat de colour balm glanst én verzorgd. Dat voedende deel kan ik beamen, maar een glansje? Tja, hij glanst wel maar zeker niet overdreven.

De colour balm plakt niet en zit aangenaam op de lippen. Bovendien heeft hij een lekker geurtje aan zich. Lekker fruitig en zomers!


De swatch! Hier draag ik de colour balm op mijn lippen.

Ik ben erg enthousiast over deze colour balm! De collectie bevat leuke zomerse kleurtjes ideaal voor aan het strand. 

De Etos colour balms zijn te koop bij alle Etos filialen voor 3.99 euro in vijf verschillende kleuren.



We gaan verder met de Sun Care verzorgende Mousse! Dit is een zonnebrand. Natuurlijk noodzakelijk met het mooie weer! We willen bruin, niet verbrand, terug komen van vakantie. 

De Etos Sun Care verzorgende mousse beloofd de huidveroudering tegen te gaan en water resistent te zijn. Klinkt geweldig niet? Aangezien ik dertien ben en nog helemaal geen last heb van verouderings-problemen, kon ik dat nogal moeilijk uittesten, maar ik verwacht niet dat ze dat zomaar op de verpakking zetten. Dat het product water resistent is betwijfel ik. Ik geloof niet dat ook maar één zonnebrand blijft zitten als je hebt gezwommen. Maar, ik moest het testen en ja hoor, rode kaakjes. Dus daarin is Etos een beetje gefaald. 


De dop en de verpakking zien er goed en hygiënisch maar budget uit. Daar is natuurlijk niets mis mee want een zonnebrand is niet iets om mee uit te blinken! 


Zoals Etos zegt is de zonnebrand een mousse! Wat leuk! Het grappig is, dat als je de zonnebrand uitsmeert er uiteindelijk toch een melkachtige substantie ontstaat.


Dat kun je hier zien!


De mousse is goed uitsmeerbaar, maar ik erger me dood aan het feit dat hij niet helemaal intrekt. Er blijft een soort plakkerig laagje op je benen hangen, waar ik persoonlijk geen fan van ben.

Het verzorgende deel van de zonnebrand heb ik vooral op mijn gezicht opgemerkt! Ik kreeg niet bepaald puistjes bij als ik deze zonnebrand gebruikte, wat heel erg positief is natuurlijk aangezien dat wel eens voorkomt. 


Nog een klein nadeel. Nadat je wat van de mousse op je hand of op je benen, armen, buik etc. hebt gespoten komt een klein 'restje' uit de dop. Hm, een beetje vervelend... Om er meteen een pluspunt bij te plakken: de Etos Sun Care verzorgende mousse bevat 75 ml en kun je dus makkelijk meenemen in ja tas! 

Ik ben iets minder enthousiast over deze zonnebrand, maar uiteindelijk doet hij wel gewoon zijn werk: hij beschermt je tegen de zon. 

Zoals Etos het al zegt: geniet zorgeloos in de zomerzon.

De Etos Sun Care verzorgende mousse is te koop bij alle Etos filialen voor (maar) 4.99 euro.

Dat was mijn review over de Etos zomerproducten voor dit jaar! Ik wil ook nog even meedelen dat Etos ook uitkwam met een leuke strandtas, ideaal om mee te nemen op reis! Deze review kwam iets later dan gepland door wat probleempjes. 













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen