donderdag 22 augustus 2013

Back to School Make-up look 2013 - Overslapen!


We maken het sowieso allemaal wel eens mee. De wekker die je bent vergeten te zetten of die ogen die je nog wel twee minuten kunt sluiten. Het kans soms uitdraaiden op een drama, een catastrofe oftewel: een dikke vette nota in je agenda. Ik heb vandaag voor jullie een snelle make-up look voor als je je hebt overslapen! Altijd handig, en voor de jongere meisjes zeker geschikt om elke dag te dragen. Veel plezier!



Ik heb de look gestart met een beetje concealer op plekjes die dat nodig hadden. Denk aan de wallen, wat puistjes of pigmentvlekjes die je liever niet te veel naar boven laat komen.

Daarna heb ik dat, plus mijn hele gezicht afgepoederd met een compact powder van Catrice. 

Om bij het gezicht te blijven, ga ik maar meteen verder met de blush die ik op de appeltjes van mijn wangen heb gebruikt: Essence floral grunge collectie, in de kleur Be Flowerful. Een geweldig mooie, subtiele blush voor iedere dag! Daarover heen heb ik met dezelfde kwast een beetje multi color highlighter aangebracht van Catrice uit de Candy Shock limited edition.


Dan gaan we naar de ogen! Je kan er voor kiezen om snel een cream oogschaduw te gebruiken, maar dat doe ik hier bewust niet. Ik grijp alleen naar een wimperkrultang en mijn favoriete Maybeline mascara!

Op de lippen gebruikte ik een kleurtje van Miss Sporty in 011 Lolita.


Dat was mijn Back to School look! Zoals je ziet heb ik het wel heel erg simpel gehouden, maar je hebt niet voor niets haast! Er komt later deze week ook nog een artikel met daarin een outfit en een haar look! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen