donderdag 18 juli 2013

What's on my iPod?


 Ik heb vandaag voor jullie een 'What's on my iPhone'. In het artikel van zaterdag kon je al lezen dat mijn iPod was binnengekomen, vandaag laat ik jullie zien welke apps ik erop heb staan. Ik heb een iPod van 16 gb. Ik betaalde zo'n 189 zonder hoesje, het hoesje kostte twintig euro. Ik ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit en de snelheid. Het is een mini- iPad, een mini- computer. Erg handig!




Als je de iPod ontgrendelt kom je terecht op het beginscherm. Hier staan de standaard apps die je niet kan verwijderen. Mijn achtergrond in trouwens een standaard achtergrond van Apple zelf.


Tussen de standaard apps staan ook een aantal apps die ik gebruik. Onderandere de agenda voor afspraken, verjaardagen of dingen die ik zeker niet mag vergeten. 


Verder gebruik ik natuurlijk ook actief de apps foto's en video's. 


Dan, onderaan de iPod. De berichten app die ik ook actief gebruik. Safari, het internet gebruik ik natuurlijk ook vaak. Facebook en de camera zijn ook twee apps die natuurlijk niet mogen ontbreken.


Op de volgende pagina is alles onderverdeeld in mapjes. Het is lekker overzichtelijk zo.


Het eerste mapje, onnodige apps. Daar zitten in: Aandelen, Passbook, Mail, Game Center en de Kaarten app in verwerkt. Het zijn gewoon apps die ik nooit gebruik en dus volkomen onnodig vind.


Daarna, de Hulpapps. Daar zitten bij: Contacten, calculator, de Dictafoon, ShibuyaCam en WrtsMobile. ShibuyaCam is een handige app om leuke achtergronden mee te maken of te bewerken. WrtsMobile is dan weer een handige app om woordjes in te studeren voor bijvoorbeeld Engels.


Dan het mapje Social Media met daarin Gmail en Twitter. Ook YouTube staat daar ondertussen bij.


Valt niet te ontbreken: De spelletjes! Ik heb verschillende spelletjes staan, maar de meest populaire zijn Subway Surf, TripleTown en Polyvore. Voor Polyvore heb je jammer genoeg wel Wifi nodig en bovendien is het niet echt een spel maar gewoon een leuke app waarbij je kleren kan combineren en leuke setjes kan maken.


Het laatste, maar niet minder belangrijk dan de rest: het mapje muziek! Daarin vind je de Deezer app en natuurlijk de standaard Muziek app. 


Dat waren alle apps die je op mijn iPod kan terug vinden. Ik ben ze natuurlijk niet stuk voor stuk afgegaan anders was het een vrij lang artikel geworden, maar als er iets niet duidelijk is of als je nog een vraag hebt over een bepaalde app dan laat je die vraag maar achter bij de comments.

Heb jij een iPod? En willen jullie graag ook een 'What's on my iPad' artikel?








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen