donderdag 11 juli 2013

OOTD- Klassiek hip



Vandaag heb ik nog eens een outfit of today voor jullie. Ik heb al 'n keertje 
zo'n artikel geschreven, een héle tijd terug en ik vond het erg leuk om te doen 
dus, bij deze. Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden.


Dit was wat ik droeg dinsdag. Een kaki broek die iets hoger komt dan de gemiddelde broek. Ik vind het wel een erg leuk effect hebben, wat vinden jullie? De broek heb ik gehaald bij Only.

Het bloesje wat ik erop draag is blauw met witte bloemetjes. Het heeft korte mauwen, heel leuk en luchtig voor in de zomer! Het bloesje heb ik gehaald bij Zeb. Bovendien valt het erg goed te combineren. 

Het truitje wat ik erop draag is basic. Het is zwart en staat bij alles leuk. Ik haalde het bij de jbc voor een spotprijsje.


Bij de look droeg ik deze leuke ballerina's. Ze zijn zwart en staan wederom bij elke look leuk.


Dan nu de accessoires! Ik droeg deze leuke infinity ring. Ik haalde deze bij Pull&Bear voor slechts zeven euro.


Ik droeg deze oorbellen bij deze look. Deze heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind ze erg leuk.


Mijn haren had ik in een knotje. Ik ben niet zo goed met haren, zoals je kan zien. Hihi.


Dit was mijn outfit. Ik hoop dat jullie het artikel leuk vinden. Wat droeg jij vandaag?

2 opmerkingen: