zaterdag 13 juli 2013

Mijn week in foto's juli 2013


Hi meiden, hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed en dat zal ik jullie laten zien ook! Ik heb vandaag voor jullie een ''Mijn week in foto's" artikel. Ik ben niet erg goed in dit soort artikel, maar ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk foto's te maken. Deze week heb ik heel wat gedaan, waaronder een reisje met onze tent! Het was een drukke, maar erg leuke week. Ik laat het vandaag aan jullie zien.



Ik begon de week met een lekker ontbijtje. Ik kan zó gelukkig worden van gewoon een lekker broodje met wat ei en een lekker glas melk. Mm..


Daarna heb ik al mijn boeken uit de mappen gehaald en gestapeld, wat een werk en het ergste was nog


.. Dat ik daarna de boeken voor volgend jaar moest bestellen. Jakkes!



Heerlijk weer deze week, i love it.


Daarna ruimde ik mijn laadjes op. Dit is al het speelgoed dat ik ga weggeven. Het was me een avontuur.


De kledij die ik had gekocht opplooien en wegstoppen. Het leukste wat er is.


Aaah net op tijd! Mijn iPod was net binnen voor mijn tripje met de tent. Ik werd helemaal gek.


Dan, met de tent naar Zeeland! Eerst gingen we nog snel even naar de Aldi om wat vlees, daarna op de autostrade naar Nederland.


Lunchen bij Makro. Een menu dat bestaat uit kipnuggets en frietjes.


Chek al die auto's, wow.


File, ik haat het.


Onze camping, een héle leuke camping met allemaal Nederlanders. We hebben slechts één andere Belg gevonden. Hm..


Het buitenzwembad, heerlijk. Hier heb ik het grootste deel van de vakantie doorgebracht. Het was verschrikkelijk koud, maar het was het waard.


Onze slaapplek. Ik moet zeggen Decatlon matjes liggen best wel hard. 


Opnieuw een culinair gerecht. Langs de zee zat een leuk restaurantje waar je een snack kon halen. Lekker hoor én vooral een prachtig uitzicht op de zee.


Onze tent! Er werd getwijfeld of het een iglo was door onze overburen, maar nee hoor. Het is gewoon een tent!


Er zijn ook vrienden van ons met hun auto achtergekomen om ook te genieten van het lekkere weer. Dat maakt het nog eens extra gezellig!



Het trapje naar de zee, woehoeee. De tien minuten aan het strand waren geweldig. Dames, het was verschrikkelijk heet daar.


Hoe geweldig is dit? Hmm, ik wil terug.


Ja hoor, opnieuw naar het restaurantje. Het was ons vaste plekje om de avond door te brengen.


Ons vaste tafeltje. Nummer vijfenzeventig. 


Kan niet ontbreken op reis: een lekkere witte Magnum. Yum..


Daar  gaan we dan, terug naar huis.


En dat was mijn week! Een speciale week aangezien de vakantie. Wat heb jij deze week allemaal uitgespookt?

















1 opmerking: