zaterdag 6 juli 2013

Mama's review- Batiste Dry Shampoo

Ik heb dit artikel gewoon zelf geschreven, maar mijn mama heeft het product getest. Ik heb alles wat zij me heeft verteld in een review gepropt. Dit is dus eigenlijk haar review met mijn woorden. 


Een tijdje geleden kwam Batiste met deze super schattige en kleine droogshampoos uit. Een klein flaconetje, ideaal voor op reis, voor als je gaat logeren of ook gewoon voor in je beautykast! Met al die spullen maken enkele kleine items heel wat verschil. De versie die ik heb getest is de groene. Mijn review lezen? Klik op 'Meer lezen'!


Laten we beginnen met het leukste en belangrijkste detail. De flacon meet slechts twaalf centimeter! Perfect voor in je toilet tas, handbagage, handtas of koffer, gewoon ideaal voor op reis. Er zijn drie varianten die je kunt meenemen. Original, Tropical en Blush, ik test vandaag voor jullie Original. Ik vermoed dat de benamingen iets te maken hebben met de geur? 



Voor de mensen die niet weten waarvoor je droogshampoo gebruikt: Het is een middel om je haren er één of bij uitzondering twee dagen gezonder uit te laten zien. Pardon, niet gezonder maar vooral frisser. Als je in de ochtend wakker word en je hebt je bijvoorbeeld overslapen, maar je haren zien er enorm vettig uit dan is droogshampoo het product dat je gebruikt!



Mijn mama heeft de droogshampoo vergeleken met een andere droogshampoo. Het eerste wat haar opviel is dat blijkbaar de Batiste mini's niet de meest lekkere geur hebben, want onze andere kandidaat rook beter. Even voor de duidelijkheid: de andere droogshampoo was van Syoss.

De droogshampoo doet verder gewoon goed zijn werk. Hij laat geen witte strepen achter en laat je haren er één dag gezonder uitzien. Je kunt ongeveer drie à vier keer doen met deze flacon van 50 ml. Batiste heeft deze droogshampoos trouwens ook gewoon in een groter formaat.
Voor

Na

Mijn mama is enthousiast over deze droogshampoo, ze kan hem zeker aanraden als het jou niet stoort dat hij een 'haarproduct geurtje' heeft.

De Batiste Dry Shampoo is te koop bij kruidvat voor 2.02 euro.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen