zaterdag 20 juli 2013

Kruidvat shoplog


Heerlijk, shoppen bij de Kruidvat. Wie vind het nu niet leuk om te doen? Zelfs als ik niets nodig heb ga ik binnen bij Kruidvat en koop ik gegarandeerd iets. Nu had ik dit nog te goed voor mijn rapport. Zoals je ziet zitten er twee producten bij die ik uit de kortings bak heb gevist. Nog zo'n pluspunt aan de Kruidvat! Ge-wel-dig. Maar goed, ik ga jullie nu niet zitten vertellen hoe geweldig ik Kruidvat vind. Ik laat jullie zien wat ik heb gekocht! 


Als eerst kocht ik de Make-Up Kwastenreiniger van Kruidvat. Een super product! Ik was erg benieuwd naar het nut van dit product, maar het is inderdaad helemaal geweldig om even snel tussendoor te reinigen. Deze reiniger kost 2.99 euro.


Verder kocht ik ook dit setje met nepnagels. Ik vond dit erg leuk om eens uit te proberen. Bovendien zien deze nagels er best natuurlijk uit, je ziet namelijk de nagelriem een stukje. Deze Broadway nails kostten 10.99 euro.


Ik kocht ook deze prachtige blush uit de floral grunge collectie van Essence in Be Flowerfull. Ik vind het persoonlijk een erg mooie kleur met een mooie shimmer. Deze heb ik uit de kortingsbak gegrabbeld voor 1 euro.


Dan, een matte poeder van Essence. De Essence All About Matt Fixing compact powder. Een materende poeder om je gezicht af te poederen. Deze was 2.99 euro.


Als laatste deze hilighter uit een limited edition van Catrice. Deze komt ook uit de kortingsbak en kostte 2.50 euro.

Dit was mijn kleine shoplog van de Kruidvat. Hopelijk vonden jullie 'm leuk. Hebben jullie laatst nog iets gekocht bij Kruidvat?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen