zondag 21 juli 2013

Kruidvat Make-Up Kwastenreiniger


'Damn, ik heb echt geen tijd om mijn kwasten schoon te maken. Deze look moet nú af.' Op zo'n moment is een kwastenreiniger de ideale oplossing voor jou. Het reinigt snel en efficiënt. Sinds kort heeft ook Kruidvat zo'n variant. Kruidvat gaat zo onder andere Mac en Hema achterna die ook een kwastenreiniger in het assortiment hebben. Ik testte 'm voor jullie!


Water blijft het meest ideale middel om je kwasten mee te reinigen, maar dat is niet de snelste manier. Tenzij je er van elke soort kwast twee hebt liggen valt deze manier af te raden als je haast hebt, want het duurt eeuwen voor je kwasten dan zijn opgedroogd en je ze dus weer kan gebruiken. De gebruiksaanwijzing op de achterkant van de verpakking vertelt ons dat je wat reiniger op een tissue moet aanbrengen en daar vervolgens voorzichtig met je vieze kwast overheen gaat tot je het gevoel hebt dat er niets meer van je kwast komt. 


Een pluspunt aan deze reiniger is dat de opening erg klein is. Dat zorgt ervoor dat er nooit teveel reiniger op je tissue komt en je zo lang met de reiniger kan doen. 


De verpakking is erg klassiek en strak. Ideaal voor op je make-up tafel. Zo oogt het ook niet té goedkoop en is het geen lelijke blikvanger op je tafeltje. Bovendien zit de kwastenreiniger in de winkel eerst in een mooie, lange kartonnen verpakking. 


Dit zijn enkele kwasten die ik heb gereinigd. Er is iets misgegaan met de foto die ik van het eindresultaat heb gemaakt, maar ik kan je zweren: het resultaat was lovend. De kwasten waren goed gereinigd en na een minuutje of twee kon ik de kwast alweer gebruiken. 

Deze kwastenreiniger is perfect om je kwasten tussendoor even snel te reinigen, maar ik blijf natuurlijk aanraden om je kwasten sowieso één maal in de week een grondige wasbeurt te geven met een milde shampoo (babyshampoo). De kwastenreiniger reinigt je kwasten niet grondig, maar reinigt ze snel voor verder gebruik.

De Kruidvat Make-Up Kwastenreiniger kost 2.99 euro en is te koop in alle Kruidvat filialen.






2 opmerkingen:

  1. Meid, je schrijft een blog niet een handboek voor meisjes ofzo! Als gy da wilt schrijft da dan ma das nie blogge ea!

    BeantwoordenVerwijderen