zondag 14 juli 2013

100ste BeautyTense artikel +winactie




Guess what? Dit artikel is het honderdste dat op BeautyTense verschijnt! Het is écht razend snel gegaan en ik kan nog steeds niet geloven dat ik al zo veel artikelen heb getikt sinds de site online staat. Honderd! Dat is als 90+10, 50+50, 30+70. Ik kan het echt niet geloven. 


Mede dankzij jullie ben ik ook op dit aantal gekomen. Jullie lieve comments, tips, dankjewel voor jullie steun!

Dit hoogtepunt kón ik gewoon niet zomaar voorbij laten gaan alsof het niks is. Het moest gevierd worden! Daarom heb ik besloten om een winactie te organiseren. Ein-de-lijk. Dit is toch écht wel hét perfecte moment en bovendien werd het onderhand wel eens tijd dat ik jullie beloonde voor het feit dat jullie gewoon élke dag mijn blog bezoeken.


Hema eye make-up cleansing oil- 1.80 euro
Lierac paris gel douche sensoriel- 10.99 euro
Hema kohl pencil nr 38- 1.75 euro
Essence pigment 18 little mermaid- 2.59 euro
Etos mini lipgloss
Biocura lipgloss nr 04- 2.49
2B nagelstickers
Quattro Colori opschrijfboekje
Vier uitnodigingen met bloemenprint- 4 euro
Schoolstickers

Dit zijn de producten die je kan winnen. Het is een pakket t.w.v zo'n dertig euro.


Wat moet je doen om kans te maken op dit pakket? 

  • Een reactie achterlaten met 'Ik wil graag winnen omdat..'.
  • Mij volgen op Twitter. Dat kan via @FranBeautyTense. (NIET verplicht)
Ik zet alle namen in de fruitmachine en laat hem beslissen! 

Veel succes!

!!Als je deelneemt hou je de site goed in de gaten, anders merk je het niet als jij de eventuele winnares bent. 

!!De winactie loopt tot 8 augustus



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winactie zeg! Ik skip 'm maar wens de rest veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Op naar de volgende 100 dan maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Fran!
    Ik wil graag winnen omdat ik je blog echt heel leuk vind en je kan ook heel goed artikelen schrijven
    x Marie
    http://mietiefrietie.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen