vrijdag 7 juni 2013

Update #3


Vandaag heb ik weer een update voor jullie. Een leuke en ook iets minder leuke update. Hij gaat voornamelijk over school, kamers en vakantie. So, ben je benieuwd naar wat ik te vertellen heb? Lees dan vooral verder! 

School- Ik begin maar meteen met het minder leuke nieuws. Op de één of andere manier gaat het niet zo goed met mij wat school betreft. Ik haal teveel onvoldoendes, maar begrijp echt niet hoe het komt. Ik heb het gevoel dat ik echt goed leer en me goed op mijn werk concentreer en snap dan ook niet wat er mis gaat. Ik hoop écht dat mijn examen beter gaat dan de toetsen die ik nu de laatste tijd heb gehad want anders word dat echt niks. Ik vind het echt verschrikkelijk vervelend en doe echt mijn best om de draad weer op te pikken. Maar, volgens mij ligt het deels aan de leerstof die we moeten kennen. Het zijn gewoon onderwerpen die mij niet liggen en die ik min of meer niet helemaal begrijp. Uiteindelijk, na wat extra uitleg lukt het wel maar daar heb ik dan ook niet veel aan. Het zou kunnen dat er dus af en toe geen artikel komt. Ook zeker nu er examens zijn. Ik wil gewoon echt terug mee kunnen met mijn klas en niet 'het kind met onvoldoendes' zijn.

Schilderen, verbouwen en nieuwe meubels- Ik ben mijn kamer aan het 'renoveren'! Enkele nieuwe meubels, een andere indeling, een nieuw likje verf en veel decoratie. Ik ga m'n kamer in een compleet nieuw jasje steken en zal ook wat foto's posten van het resultaat. Ik ben laaiend enthousiast en er hangt al een likje verf op de muren dus, ik gok dat het niet meer zo heel lang duurt. Yeah!

Vakantie- Verder komt de vakantie er natuurlijk aan! Super toch? Ik ga diehard bloggen tijdens de vakantie en hou jullie op de hoogte van eventuele pauze's. Maar, nu concentreer ik me voor 101% op de examens.


Bedankt voor het lezen lieve schatten!


3 opmerkingen:

  1. veel suc6 op school!!
    en leuk artikel!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Je bent mijn columniste geworden! Kijk je even op mijn site? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen